(PO)ŚWIĄTECZNE NEWSY 2020 - GRY I CIEKAWOSTKI

GRY


1. Nihon Falcom ujawnił podczas transmisji na żywo 20 grudnia, że wyda grę The Legend of Heroes: Hajimari no Kiseki (Trails of the Beginning) na Switcha i Steama w Japonii latem 2021 roku (26:21 na wideo).


Gra została wydana na PS4 w Japonii 27 sierpnia.


Gracze mogą zdobywać specjalne akcesoria i inne bonusy, łącząc swoją grę z danymi zapisanymi z innych tytułów z serii The Legend of Heroes.


W grze znajdzie się system „Cross Story”, który pozwoli graczom przełączać się między trasami, aby pokazać historię z różnych perspektyw. Gra będzie zawierać ponad 50 grywalnych postaci, a scenariusze „Episode” zagłębią się w ich tła.


Falcom wypuścił 17 grudnia The Legend of Heroes: Zero no Kiseki Kai (Trails of Zero) na PS4, a 28 maja wypuści grę The Legend of Heroes: Ao no Kiseki Kai (Trails of Blue) na PS4. Porty oryginalne gier The Legend of Heroes: Zero no Kiseki i The Legend of Heroes: Ao no Kiseki na PSP oferują szybkość klatek 60 klatek na sekundę w wysokiej rozdzielczości, w pełni dźwięczne opowieści główne, ulepszoną jakość dźwięku oraz „szybki tryb pomijania” historii.


Oryginalna gra The Legend of Heroes: Ao no Kiseki została wydana na PSP we wrześniu 2011 roku, a port The Legend of Heroes: Ao no Kiseki został wydany na PS Vita w czerwcu 2014 roku. Gra jest kontynuacją gry The Legend of Heroes: Zero no Kiseki, która została wydana na PSP we wrześniu 2010 r., a na PS Vita jako The Legend of Heroes: Zero no Kiseki Evolution w październiku 2012 r.


Nihon Falcom ujawnił grę The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV: The End of Saga w 2017 roku, a wydał na PS4 we Japonii we wrześniu 2018 roku. Gra pojawi się w Ameryce Północnej i Europie na PS4 tej jesieni i wyjdzie na Nintendo Switch i PC w 2021 roku.


NIS America wydało grę The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III PS4 w Ameryce Północnej, Europie i Oceanii w październiku 2019 r. Gra została wydana w Japonii we wrześniu 2017 r. XSEED Games i Marvelous Europe wydały The Legend gry Heroes: Trails of Cold Steel II na PS4 w Ameryce Północnej i Europie w czerwcu 2018 r. Firmy wydały grę The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel na Zachodzie w marcu 2019 r. Wydania mają zarówno japoński, jak i angielski dźwięk po raz pierwszy w historii serii gier

2. Encyklopedyczni fani Pokémonów, którzy spędzali tysiące godzin w grach z tej serii i innych mediach, stali się teraz źródłem talentów, których firmy produkujące gry Pokémon nie mogły zignorować. Według tweeta analityka Niko Partners - Daniela Ahmada, chińska firma zajmująca się grami Tencent otworzyła niedawno 19 ofert pracy związanych z Pokémonami, w tym intrygująco nazwanego „Konsultant ds. Koncepcji Pokémonów”.


Jak zauważył Ahmad, wymagania na to stanowisko są zaskakująco surowe; oprócz bycia "zaznajomionym z światopoglądem i historią Pokémonów", kandydaci muszą również wypełnić wszystkie główne gry Pokémon z co najmniej 900 godzinami skumulowanego czasu gry, osiągnąć poziom Master Ball w Pokémon Sword and Shield (najwyższa osiągalna ranga w Sword and Shield's Battle Tower) i obejrzeć ponad 500 odcinków różnych anime Pokémon. Zatrudnieni byliby odpowiedzialni za ocenę podstawowej rozgrywki, postaci, systemów i grafiki nadchodzących gier oraz zapewnienie, że „wiernie przywrócą światopogląd Pokémonów”.


Jednak w chwili pisania tego tekstu lista „Konsultanta ds. Koncepcji Pokémon” została usunięta.


Ahmad spekulował, że oferty pracy są związane z rozwojem Pokémon Unite, strategicznej gry bitewnej 5 na 5, która jest obecnie rozwijana na smartfony i Nintendo Switch przez TiMi Studio Group firmy Tencent. Tencent jest obecnie partnerem Nintendo i The Pokemon Company, a oferty pracy mogą również wskazywać na inne projekty związane z Pokémonami realizowane przez firmę

3. Oficjalna strona internetowa franczyzy The Idolm @ ster ogłosiła 18 grudnia, że gra The Idolm @ ster SideM Live on St @ ge! zacznie kończyć rozwój w styczniu 2021 roku, aby wkrótce potem zakończyć serwis. Gra skoncentruje się na ponownym uruchomieniu wydarzeń przed zakończeniem usługi.


Celem zespołu programistów jest również umożliwienie graczom przenoszenia idoli, których zgromadzili w The Idolm @ ster SideM Live na St @ ge! do oryginalnej gry The Idolm @ ster SideM, ale szczegóły zostaną podane w późniejszym terminie.


The Idolm@ster SideM Live on St@ge! wydana w 2017 roku jako część męskiej części „SideM” większej serii The Idolm @ ster, która została wydana wraz z oryginalną grą The Idolm @ ster SideM w 2014 roku. Podobnie jak inne gry z The Idolm @ ster, SideM opiera się na koncepcji „idoli, których możesz stworzyć”. Aplikacja skupia się na męskich idolach z agencji 315 Production (wymawiane jako „Saikō Production” lub „Ultimate Production”).


Adaptacja anime gry miała swoją premierę w październiku 2017 r., po specjalnym prologu o trzech członkach jednostki idoli Jupiter, wyemitowanym we wrześniu 2017 r. Crunchyroll transmitował oba anime podczas ich emisji.


Sumeragi uruchomił mangę The Idolm @ ster SideM Wake Atte Mini! w 2016 i zakończył ją w styczniu 2018. Sequel manga Sumeragiego - The Idolm@ster SideM Wake Atte Mini! Returns, wyszedł w Dengeki Maoh we wrześniu 2018 r. i zakończył się w styczniu 2019 r. Jeden tom mangi został wydany w marcu 2019 r. i zawierał odcinek anime. Pierwsza manga zainspirowała 12-odcinkowe anime, które miało swoją premierę w październiku 2018 roku. Crunchyroll transmitował program w czasie jego emisji w Japonii

4. Oficjalna strona gier KOEI Tecmo - Ciel nosurge: Requiem for a Lost Star DX i Ar nosurge: Ode to an Unborn Star DX na PS4, Nintendo Switch i Steama ogłosiła, że ​​gry zostały opóźnione od 28 stycznia do 4 marca. Serwis podał, że powodem opóźnienia była poprawa jakości gier. Producent Akira Tsuchiya dodał, że chce stworzyć produkt jak najlepszej jakości.


Ciel nosurge DX i Ar nosurge DX to zremasterowane wersje oryginalnej gry Ciel nosurge na PS Vita i Ar nosurge na PS3.


Ciel Nosurge to pierwsza gra z serii Surge Concerto. W grze gracz spotyka dziewczynę cierpiącą na amnezję o imieniu Ionasal i pomaga jej odzyskać utracone wspomnienia, a Ionasal ostatecznie zakochuje się w postaci gracza.


Tecmo KOEI wydał grę w kwietniu 2012 roku na PS Vita, a firma opublikowała historię gry w serii odcinków do pobrania. Następnie w lutym 2013 Tecmo KOEI wydał Ciel nosurge Re: Incarnation, który kompiluje pięć pierwszych odcinków gry. Wreszcie, KOEI Tecmo Games wypuściło Ciel nosurge Offline w październiku 2014 roku, który kompiluje wszystkie odcinki gry.


KOEI Tecmo Games wypuściło grę Ar nosurge na PS3 - drugą grę z serii Surge Concerto - w marcu 2014 roku w Japonii, a we wrześniu 2014 roku w Ameryce Północnej i Europie. Firma ponownie wydała grę na PS4 w październiku 2014 roku w Japonii oraz w lipcu 2015 roku w Ameryce Północnej

5. Firma Bandai Namco Entertainment ogłosiła 21 grudnia, że doda postać Naruto Uzumakiego (Ostatnia bitwa) do swojej gry Naruto to Boruto: Shinobi Striker jako 22. postać z DLC. Bandai Namco Entertainment ogłosi wydanie postaci w późniejszym terminie. Wcześniej ogłoszone postacie trzeciej przepustki sezonowej do gry to Kakashi Hatake (z obojgiem oczu Sharingan), Neji Hyūga i Shisui Uchiha.


Drugi sezon zawiera również Zabuzę Momochiego, Haku, Ohnokiego, Killera Bee, Sasuke Uchihę (z Boruto), Ino Yamanakę, Mighta Guya, Mei Terumi i i Naruto Uzumakiego (jako Siódmy Hokage w anime i mandze Boruto).


Pierwsza przepustka sezonowa gry zawiera dziewięć pakietów DLC i akcesorium „Great Sages of the Mount Myouboku”. Grywalne postacie DLC to Jiraiya, Sarutobi, Orochimaru, czwarty Hokage Minato Namikaze, drugi Hokage Tobirama Senju, pierwszy Hokage Hashirama Senju, Tsunade, Obito Uchiha i Madara Uchiha. Bandai Namco Entertainment wydało grę na PS4, Xbox One i Steama w obu Amerykach, Europie i Azji Południowo-Wschodniej w sierpniu 2018 r. Gra została wydana w Japonii na PS4 w sierpniu 2018 r.


Bandai Namco Entertainment America opisuje grę:


Naruto to Boruto: Shinobi Striker to szybki tryb multiplayer 4 na 4, który zachęca do wspólnej gry dzięki wykorzystaniu ról charakterystycznych dla postaci. Postacie dzielą się na cztery role: Atak, Dystans, Obrona i Leczenie. Zespoły, które wykorzystują te cztery typy postaci, będą potężnymi przeciwnikami na polu bitwy.


Game Jikkyousha Wakuwaku Band wykonuje piosenkę przewodnią gry „Signal”

6. Oficjalna strona internetowa gry mobilnej Kimetsu no Yaiba: Keppū Kengeki Royale (Demon Slayer: Blood-Stench Blade Royale) ujawniła 22 grudnia, że Aniplex opóźnił wydanie gry na czas nieokreślony, aby poprawić jakość gry. Gra miała zadebiutować wcześniej w tym roku.


W tej darmowej na smartfony „asymetrycznej grze akcji o przetrwaniu” zmierzą się ze sobą zespoły Pogromców Demonów i demonów, a gracze będą walczyć w sceneriach z tej historii, używając różnych umiejętności i postaci.


Manga jest także inspiracją dla osobnej gry akcji na PS4, zatytułowanej Kimetsu no Yaiba: Hinokami Keppūtan. Aniplex wyda grę w 2021 roku.


Koyoharu Gotouge uruchomił mangę Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba w Weekly Shonen Jump w lutym 2016 r., a zakończył ją 18 maja. Viz Media publikuje mangę w języku angielskim w wersji cyfrowej i drukowanej. Shueisha wydał 23. i ostatni tom 4 grudnia. 5. tom w Polsce ukazał się w listopadzie.


Telewizyjna adaptacja anime miała swoją premierę w kwietniu 2019 roku i trwała przez 26 odcinków. Aniplex of America licencjonuje serial i transmituje go na Hulu, Crunchyroll i FunimationNow. Blok programowy Toonami - Adult Swim miał swoją premierę anime 12 października. Funimation zaczął streamować angielski dub 8 grudnia.


Film anime Demon Slayer – Kimetsu no Yaiba – The Movie: Mugen Train został otwarty 16 października. Funimation i Aniplex of America pokażą go w kinach w Ameryce Północnej na początku 2021 roku.


Manga jest także inspiracją dla nowej sztuki teatralnej, która zadebiutuje latem 2021 roku. Pierwsza adaptacja do sztuki scenicznej zadebiutowała w Tokio w styczniu ubiegłego roku

7. Firma Bandai Namco Entertainment Europe ogłosiła 21 grudnia na Twitterze, że Pikkon, „Najsilniejszy wojownik galaktyki zachodniej”, dołączy do gry Dragon Ball Xenoverse 2 firmy Bandai Namco Entertainment jako postać z DLC wiosną 2021 roku.

Bandai Namco Entertainment Europe ujawniło również 21 grudnia, że gra osiągnęła 7 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie (w tym wersje cyfrowe). Wydarzenia online są dostępne w grze codziennie od 21 grudnia do 12 stycznia.


Bandai Namco Entertainment wydał Dragon Ball Xenoverse 2 na PS4, Xbox One i PC w Ameryce Północnej i Europie w październiku 2016 r., a także na PS4 w Japonii w listopadzie 2016 r. Następnie firma wydała grę na Nintendo Switch w Japonii i na Zachodzie we wrześniu 2017. Gra została uruchomiona na platformę gier Google Stadia w grudniu 2019 roku.


Trzeci DLC „Extra Pack” gry został wydany w sierpniu 2018 r., a czwarty DLC „Extra Pack” z postaciami „Super Saiyan Full Power Broly” i SSGSS Gogeta został wydany w grudniu 2018 roku. W grze dodano postacie DLC Ribrianne i Super Saiyan God Vegeta w ramach „Ultra Pack 1” w czerwcu 2019 r.


Pierwsza gra Dragon Ball Xenoverse została wydana na PS4, PS3, Xbox One i Xbox 360 w Japonii, Europie i Ameryce Północnej w lutym 2015 roku. Gra zadebiutowała również na Steama w tym samym miesiącu. Seria gier została wydana w ponad 10 milionach egzemplarzy na całym świecie

8. Oficjalne konto na Twitterze dotyczące gry arcade Square Enix - Dissidia Final Fantasy ujawniło 24 grudnia, że gra zakończy usługi sieciowe 1 kwietnia 2021 r. o godzinie 6:00 czasu JST, pozostawiając tylko tryb samouczka jako grywalny. Ci, którzy mają dane z gry, mogą przenieść te dane do wersji konsolowej Dissidia Final Fantasy NT do 30 kwietnia.


Gra arcade Dissidia Final Fantasy została wydana w japońskich salonach gier w listopadzie 2015 roku. Gra zawiera system walki 3 na 3, a także zawiera wskaźnik wezwania, za pomocą którego gracze mogą przywołać Ifrita i inne popularne wezwania Final Fantasy, gdy wskaźnik jest pełny. Grę opracował Team Ninja z KOEI Tecmo Games (seria Dead or Alive).


Gra Dissidia Final Fantasy NT na PS4 została wydana w Japonii i na Zachodzie w styczniu 2018 roku. Darmowa wersja gry została wydana w Japonii w listopadzie 2018 roku. Darmowa wersja nie ma trybu fabularnego, ale zawiera samouczek i funkcje walki online. Wersja ma cztery grywalne postacie do wyboru, które zmieniają się co tydzień. Darmowa wersja została uruchomiona na Zachodzie w marcu 2019 r.


Dissidia Final Fantasy NT jest również dostępna na PC

9. Transmisja na żywo ujawniła 24 grudnia, że NieR Re[in]carnation, pierwsza gra mobilna z serii NieR, zostanie wydana 18 lutego w Japonii na urządzenia z systemem iOS i Android.


Square Enix ujawnił 11 grudnia, że gra jest opóźniona z ogólnej premiery w 2020 roku do premiery w pierwszej połowie 2021 roku.


Gra fabularna na urządzenia z systemem iOS i Android będzie bezpłatna, a opcjonalne elementy w grze będą dostępne do kupienia. Square Enix produkuje grę, Applibot rozwija grę, a CyDesignation projektuje postacie. Gra zostanie wydana w Ameryce Północnej i Europie.

Nieistniejący już japoński twórca gier Cavia (Drakengard, Resident Evil: The Darkside Chronicles) opracował oryginalną grę NieR jako spinoff serii Drakengard w 2010 roku. Square Enix wydało wersje gry na dwie różne konsole: NieR Gestalt na Xbox 360 i NieR Replicant na PS3. W NieR Replicant zastosowano inny projekt postaci dla głównego bohatera i niewielkie różnice w fabule. NieR była ostatnią grą opracowaną przez Cavię, zanim została rozwiązana i wchłonięta przez AQ Interactive Inc. w lipcu 2010 roku.


NieR Replicant otrzyma zremasterowaną edycję na PS4, Xbox One i PC, a także ukaże się w języku angielskim. Square Enix wyda grę w Japonii 22 kwietnia na konsole (i na PC w Japonii 24 kwietnia), a poza Japonią 23 kwietnia.


Kontynuacja NieR: Automata została wydana na PS4 w Japonii w lutym 2017 r., a następnie w Ameryce Północnej i Europie w marcu 2017 r. Square Enix wydało również grę na Steama w marcu 2017 r., a na Xbox One w czerwcu 2018 r. Gra ma łączną liczbę wysyłek i sprzedaży cyfrowych pobrań na poziomie 4,5 miliona

10. Źródło wiadomości o grach wideo IGN poinformowało 23 grudnia, że horror przygodowa gra akcji będzie pierwszym wydaniem dla nowej firmy twórcy i reżysera gier Keiichirō Toyamy, Bokeh Game Studio. Gra ma zostać wydana w 2023 roku.


Witryna poinformowała, że ​​gra „będzie zawierała bitwy i elementy fabularne ” w bogatych w autorów światach, które można rozpoznać po grach [Toyamy] w Japan Studio i Konami firmy Sony”. Toyama powiedział również stronie internetowej: „Jeśli już, to będzie bardziej gra zorientowana na horror. Skoncentrujemy się jednak na tym, aby uczynić z niej szerszą rozrywkę, a nie hardcorową grę typu horror”. Wiodącą platformą gry będzie PC, ale studio planuje wydanie gry na wiele platform. To właśnie rozpoczyna prace nad prototypem, a nad grą pracuje „dość duży” zespół.


Toyama ogłosił 3 grudnia, że ​​wraz z kolegami Kazunobu Sato i Junyą Okurą opuścił Sony Interactive Entertainment Japan Studio i założył Bokeh Game Studio.


Toyama jest najbardziej znany z tego, że wyreżyserował pierwszą grę Silent Hill autorstwa Konami, a następnie opracował serię horrorów Siren. Wyreżyserował także obie gry Gravity Rush. Sato i Okura pracowali razem z Toyamą przy serii Siren jako główny projektant postaci i główny projektant gier, a Sato pracował również jako producent The Last Guardian. Okura był także głównym projektantem gier z serii Gravity Rush

11. Square Enix ogłosił 24 grudnia, że zakończy usługi sieciowe w swoich grach arcade Theatrhythm Final Fantasy All-Star Carnival i Gunslinger Stratos 3 1 kwietnia 2021 r.


Gra Gunslinger Stratos 3 zadebiutowała na arcade w Japonii w maju 2016 roku.

Square Enix wypuściło oryginalną grę Gunslinger Stratos w 2012 roku, a kontynuację Gunslinger Stratos 2 w lutym 2014 roku. Adaptacja Gunslinger Stratos Reloaded na komputer PC została wydana w 2016 roku. Gunslinger Stratos 2 przeprowadził testy lokalizacji w trzech miejscach w Stanach Zjednoczonych.


Seria gier była inspiracją dla 12-odcinkowego anime zatytułowanego Gunslinger Stratos: The Animation. Anime miało swoją premierę w kwietniu 2015 roku, a Aniplex of America transmitował serię w czasie jej emisji w Japonii.

Rytmiczna gra akcji Theatrhythm Final Fantasy All-Star Carnival zadebiutowała na arcade we wrześniu 2016 roku.


Pierwsza gra Final Fantasy Theatrhythm na Nintendo 3DS ukazała się w lutym 2012 roku w Japonii oraz w lipcu 2012 roku w Ameryce Północnej. Następnie Square Enix wydał globalny port na iOS w grudniu 2012.


Theatrhythm Final Fantasy: Curtain Call, kontynuacja gry Nintendo 3DS, pojawiła się w Japonii w kwietniu 2014 r., a następnie w Ameryce Północnej i Europie we wrześniu 2014 r. Square Enix wydało także grę Theatrhythm Dragon Quest na Nintendo 3DS w marcu 2015 r.


Square Enix ogłosił również 24 grudnia, że 1 kwietnia 2021 r. zakończy usługi sieciowe swojej gry arcade Dissidia Final Fantasy

12. Oficjalna strona nowej gry Gal * Gun Returns od Inti Creates ogłosiła 25 grudnia, że planowana wersja gry na konsolę Xbox One została anulowana. W ogłoszeniu w języku angielskim na koncie franczyzy na Twitterze również stwierdzono, że gra nie będzie już dostępna dla „rodziny konsol Xbox”. Gra była pierwotnie przeznaczona tylko na Xbox One w Japonii oraz na Xbox One i Xbox Series X / S na Zachodzie.


W ogłoszeniu wyjaśniono, że Inti Creates rozwija grę w celu „wiernego odtworzenia” wrażeń z oryginalnej gry Gal * Gun. Jednak oceniając wersję Xbox One i omawiając ją z Microsoftem, programiści zdecydowali, że nie mogą zapewnić spójnej rozgrywki na wszystkich platformach.


Inti Creates rozpoczął transmisję drugiego zwiastuna wprowadzającego do gry 22 grudnia. Film zawiera angielskie napisy.


Gra pojawi się w Japonii na Nintendo Switch 28 stycznia, a na Steama 12 lutego.


PQube wyda grę w języku angielskim na Switcha i Steama 12 lutego. Wersja na Switcha będzie miała fizyczne i cyfrowe wydanie.

Gra otrzyma urodzinową edycję kolekcjonerską (Birthday Suit Collector's Edition), która zawiera 100-stronicowy artbook, zestaw trzech płyt CD ze ścieżką dźwiękową, sześć metalowych przypinek, monetę kolekcjonerską na 10. rocznicę, sześć kart z grafikami, wkładkę z okładką i parę „ okularów ochronnych."


PQube opisuje grę:


Gdy w przyszłym roku seria kończy 10 lat, nie ma lepszego sposobu na świętowanie niż przeniesienie na Zachód gry, od której wszystko się zaczęło, ale nigdy nie opuściła Japonii, w całej jej wspaniałej, zremasterowanej formie: Gal * Gun Returns! Nadszedł czas, aby nasi wierni Gal * Gunners i nasi nowi fani poznali korzenie Gal * Gun i jego liczne nieodkryte majtki!


Gal * Gun to zabawna historia młodego mężczyzny, który stał się „super popularny” wśród płci przeciwnej, a teraz prowadzi „niefortunne” życie, mając każdą kobietę, która patrzy na niego, wyznając swoją dozgonną miłość do niego. Musi jednak przygotować się i odeprzeć te niedoszłe kochanki swoją „specjalną bronią” (znaną jako Pheromone Shot), próbując zdobyć sympatię jednej z głównych bohaterek. Gal * Gun to szalone połączenie strzelanki w stylu arcade i symulacji randkowej, która naprawdę nie ma sobie równych.


PQube wydało wcześniej Gal * Gun 2 na Nintendo Switch i PS4 w kwietniu 2018 roku

13. Manhattan People ogłosił 25 grudnia, że wyda grę Ys VI: The Ark of Napishtim na urządzenia z systemem iOS i Android w Japonii w 2021 roku.


Gra zadebiutowała na PC w Japonii w 2003 roku, a XSEED Games wypuściło ją na Steama w języku angielskim w 2015 roku. Wcześniej gra doczekała się także wersji na PS2, wersji mobilnej (nie smartfonowej) oraz na PSP.


XSEED Games opisuje grę:


Pierwszy trójwymiarowy wpis w szeroko uznanej serii Ys firmy Nihon Falcom i fundament, na którym później zbudowano ulubione serie Ys: The Oath in Felghana i Ys Origin. Ys VI jest kamieniem węgielnym w epickiej opowieści o wielu wyczynach poszukiwacza przygód Adola Christina. Dzięki powtarzającym się postaciom i motywom z poprzednich tytułów oraz wprowadzaniu nowych postaci i motywów, które miałyby duży wpływ na późniejsze gry Ys, Adol w dążeniu do rozwiązania tajemnic Canaan widzi go, jak odpiera się żołnierzy Romun, odkrywa starożytne ruiny, zbiera mistyczne miecze i staje się częścią lokalnej legendy. komunikując się z samymi bogami, a wszystko to w środku masowego sporu między rdzennymi mieszkańcami Rehda a ludzkimi „Eresianami”. Dzięki bogatszej wiedzy niż jakakolwiek inna część serii, wyjątkowej scenerii tropikalnej wyspy, wybitnym występom ulubionych przez fanów postaci pobocznych Dogi i Geis, charakterystycznymi dla serii bitwami z ogromnymi bossami i ekscytującym nowym trybem gry, ta wyjątkowa gra to prawdziwy klasyk RPG akcji odrodzony dla nowego pokolenia!


Nihon Falcom's Ys IX: Monstrum Nox, najnowsza pozycja z serii gier RPG - Ys, została wydana na PS4 w Japonii we wrześniu 2019 roku. NIS America wyda grę na PS4 w Stanach Zjednoczonych 2 lutego, a w Europie 5 lutego. Gra zostanie uruchomiona na Nintendo Switch i Steama latem 2021 roku

14. 14-20 grudnia w Japonii sprzedały się: Momotaro Dentetsu: Showa, Heisei, Reiwa mo Teiban! - 964 207 egzemplarzy od 19 listopada, Animal Crossing: New Horizons - 6 270 353 egzemplarze od 20 marca, Ring Fit Adventure - 2 028 444 egzemplarze od 18 października 2019 roku, Pikmin 3 Deluxe - 407 820 egzemplarzy od 30 października, Super Mario 3D All-Stars - 455 469 egzemplarzy od 18 września, Sekai no Asobi Taizen 51 - 479 976 egzemplarzy od 5 czerwca, Pokémon Sword & Shield Expansion Pass Bundle - 115 454 egzemplarze od 6 listopada, Hyrule Warriors: Age of Calamity - 278 612 egzemplarzy od 20 listopada, Yo-kai Gakuen Y: Waiwai Gakuen Seikatsu - 30 590 egzemplarzy od 17 grudnia, Pokemon Sword & Shield - 3 852 055 egzemplarzy od 15 listopada 2019 roku, Puyo Puyo Tetris 2 - 40 152 egzemplarze od 10 grudnia i Family Trainer - 13 189 egzemplarzy od 17 grudnia. Pozostały ranking

15. Yostar Pictures wypuściło 25 grudnia dziewięciominutowy film animowany dla mobilnej gry Arknights. Yostar przesyła strumieniowo wideo z angielskimi napisami. Wideo „Holy Knight Light” upamiętnia pierwszą rocznicę światowej premiery gry.


W filmie krótkometrażówce występują Kenjiro Tsuda jako cesarz i Konomi Kohara jako Ursus Girl. Yuki Watanabe zajął się scenariuszem i storyboardem. Daisuke Horita skomponował muzykę i był reżyserem dźwięku. Dyrektorem jednostki był Tadashi Nakamura.


Chińscy producenci Studio Montagne i Hypergryph wypuścili grę w Chinach w maju 2019 roku, a następnie Yostar w styczniu wypuścił ją na całym świecie.


Yostar założył studio animacji Yostar Pictures na początku tego roku. CEO Yostar, Hengda Li, jest dyrektorem przedstawicielskim Yostar Pictures. Arch, tokijska firma, która pomagała przy produkcji filmu anime Promare, brała udział w tworzeniu studia i zarządza studiem

16. Oficjalny kanał YouTube dla serii Assault Lily Project zaczął 25 grudnia transmitować animowaną reklamę gry mobilnej Bushiroad - Assault Lily Last Bullet. Gra zadebiutuje 20 stycznia na iOS i Androida.


Assault Lily Project to mieszana franczyza oparta na lalkach akcji i figurkach w skali 1/12, stworzonych przez producenta lalek Azone International i grupę kreatywną acus w 2013 roku. Tematyka projektu koncentruje się wokół bitew toczonych przez piękne dziewczyny z bronią.


Franczyza zorganizuje event 12 stycznia.


Anime zatytułowane Assault Lily Bouquet miało swoją premierę 1 października, a Funimation transmituje serię z napisami i angielskim dubbingiem. Anime przesunęło datę premiery na październik, aby nadać priorytet bezpieczeństwu obsady i personelu podczas pandemii koronawirusa (COVID-19). Pierwotnie anime miało mieć premierę w lipcu. Członkowie obsady spektaklu z serii powracają do swoich ról w anime

CIEKAWOSTKI

1. Witryna Gundam.info ogłosiła 21 grudnia, że ruchomy posąg Gundama o wysokości 18 metrów naturalnej wielkości ustanowił dwa nowe Rekordy Guinnessa: największy mobilny robot humanoidalny i największy mobilny Gundam. Rekordy zostały oficjalnie uznane 3 grudnia.


17 grudnia w Gundam Factory Yokohama odbyła się ceremonia upamiętniająca uznanie rekordu. Przedstawiciel Global Challenge, Yasuo Miyakawa, skomentował: „Dziękuję bardzo za to. Nigdy bym nie przypuszczał, że w moim życiu dostaniemy Światowy Rekord Guinnessa. Mam nadzieję, że wszyscy przybędą do Yokohamy, aby zobaczyć„ Walking Gundama ”, uznanego przez Guinness World Records ”.


Ruchomy Gundam miał swoje wielkie otwarcie do publicznego oglądania 19 grudnia. Atrakcja Gundam Factory Yokohama pozostanie otwarta przez ograniczony czas do 31 marca.


Posąg waży 25 ton i ma 24 przeguby (nie licząc rąk). Posąg przeprowadza nową demonstrację swoich możliwości co pół godziny od 10:30 do 20:30, a personel planuje od czasu do czasu organizować specjalne pokazy sezonowe.


Wyzwanie stworzenia poruszającego się Gundama rozpoczęło się w 2014 roku w ramach Gundam Global Challenge. Projekt miał wcześniej konkurs w 2015 roku na wykonanie ruchu posągu o wysokości 18 metrów

2. Latem Premium Bandai reklamowało kilka ekskluzywnych figurek San Diego Comic-Con. Chociaż samo wydarzenie zostało odwołane z powodu COVID-19, figurki z limitowanej edycji nadal trafiały do ​​sprzedaży, a w przypadku ekskluzywnego dla wydarzenia wariantu kolorystycznego, figurki S.H.Figuarts Son Goku Ultra Instinct „Sign”, szybko wyprzedały się w ciągu kilku minut.


Popyt fanów na tę figurkę był wysoki, więc Premium Bandai otworzyło dodatkowe zamówienia w przedsprzedaży na kolejny tydzień. Te ostatnie zamówienia w przedsprzedaży były wysyłane później, ponieważ producent potrzebowałby czasu na utworzenie większej ilości zapasów. Pierwsze zamówienia w przedsprzedaży SDCC zostały wysłane dobrze, ale późniejsza wysyłka może nigdy nie dotrzeć do kolekcjonerów. Goku, jak mówią, pływa z rybami.


Figurki Goku, wraz z innymi towarami Bandai, zostały załadowane na pokład japońskiego statku One Apus w drodze z Chin do Kalifornii. Statek napotkał silne wiatry i wzburzone morze około 1840 mil na północny zachód od Hawajów 30 listopada, powodując, że ponad 1900 kontenerów wypadło za burtę. Jeden Apus zawrócił i jest teraz zacumowany w porcie Kobe w Japonii w celu oceny uszkodzeń. Premium Bandai powiedział klientom w e-mailu wysłanym 21 grudnia, że ​​potwierdzenie zagubienia zajmie od kilku tygodni do ponad miesiąca.


Figurarts Goku jest w dobrym towarzystwie. Premium Bandai powiadomiło również klientów, którzy kupili wersje kolorystyczne SDCC S.H. Figuarts dla Androida 17 i Androida 18 oraz S.H. Figurarts Son Gohana -Kid Era-, że mogą nie dotrzeć. Dodatkowe elementy załadowane do One Apus to Metal Build Eva-02 Production Model, S.H. Figuarts Scarlet Witch, S.H. Figuarts Iron Man Mk-85 -I AM IRON MAN Edition oraz THE ROBOT SPIRITS RGM-79C GM TYPE C SPACE ver. ANIME.


Utracone kontenery są ogromne jak na branżę, w której średnio jest nie więcej niż 1400 utraconych przesyłek na morzu w ciągu ostatniej dekady

3. Studio produkcji anime ufotable ogłosiło 21 grudnia na swoim koncie na Twitterze, że weźmie udział w drugiej imprezie internetowej Air Comiket, która odbędzie się od 21 do 31 grudnia. W tym okresie studio będzie sprzedawać oryginalne towary związane z filmami anime Demon Slayer – Kimetsu no Yaiba – The Movie: Mugen Train i Fate/stay night: Heaven's Feel III. spring song za pośrednictwem swojej strony internetowej.


Studio wydało również nową oprawę wizualną do dwóch anime. Demon Slayer One przedstawia postacie w super zdeformowanej formie z motywem świątecznym. Towary z tą grafiką będą sprzedawane w kawiarni współpracy Demon Slayer, a także w sklepie internetowym ufotable.


Obraz Heaven's Feel zatytułowany jest „New Spring” i przedstawia postacie cieszące się wiosennym przyjęciem z kwiatami. Jest opisywany jako ilustracja epilogu. Towary ze zdjęciem będą sprzedawane w ramach linii produktów ufotable Air Comiket.


Ponadto ufotable uruchomił specjalną stronę internetową, na której wyświetlane są ilustracje narysowane podczas rekompilacji anime Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba. Otworzyła również drugą stronę internetową, na której można sprzedawać towary w oparciu o plakat kompilacji Hashira Gō Kaigi/Chōyashiki-hen (Hashira Meeting/Chōyashiki Arcs) z 22-26 odcinków anime. Druga linia produktów zostanie ogłoszona w styczniu.


Pierwsza internetowa impreza „Air Comiket” zastąpiła fizyczny konwent Comic Market 98 dojinshi od 2 do 5 maja. Drugi Air Comiket odbędzie się w dniach 21-31 grudnia. Fizyczny Comic Market (Comiket) 99 odbędzie się w ciągu trzech dni 2-4 maja 2021 roku

4. Oficjalne konto AC-bu na Twitterze ogłosiło, że zespół animatorów zorganizuje swoją pierwszą indywidualną wystawę na dużą skalę w Galerii Współczesnej Mitsukoshi Department Store w Nihonbashi w Tokio.


Zatytułowana „九 越 -Transmorph”, wystawa obejmie ponad 30 najnowszych prac AC-bu w formie wielkoformatowych obrazów i rysunków. Opis z oficjalnej strony wystawy (filmik).


Jak sugeruje tytuł i opis, wystawa będzie zawierała głównie grafiki z projektu AC-bu „Great Space Robot Festival”, który po raz pierwszy zadebiutował w animowanym teledysku do utworu Sugarfoot z zespołu Battles. „Great Space Robot Festival” to odpowiedź AC-bu na odwołanie Festiwali i wydarzeń sezonowych na całym świecie w następstwie COVID-19, będąca wyrazem „modlitwy nadziei” w tych trudnych czasach.

Dodatkowo w sali widokowej wewnątrz galerii zostaną zaprezentowane prace popularnej postaci i kreacji AC-bu „Dolphin Dolphin-kun”, która w tym roku obchodzi swoje 10-lecie. Ponadto, ograniczone karty kolekcjonerskie będą wręczane odwiedzającym na zasadzie kto pierwszy, ten lepszy.

Wystawa będzie czynna od 23 grudnia 2020 do 4 stycznia 2021. Wstęp wolny.


AC-bu to zespół animatorów składający się z dwóch mężczyzn: Shunsuke Itakury i Toru Adachiego. Zespół jest odpowiedzialny za segmenty Hellshake Yano i Bobunemimimmi („Bob Team Epic”) Pop Team Epic, z których ten ostatni został skompilowany w postaci samodzielnego wydania Blu-ray. Niedawno stworzyli teledyski dla DJ Powdera i eksperymentalnej grupy rockowej Battles

5. LiSA: a) Nowy singiel LiSY (OP Kimetsu no Yaiba, ED My Hero Academia, OP Fate Apocrypha, ED Fate/stay night: Unlimited Blade Works, OP i ED Fate Zero, OP i ED Mahouka Koukou no Rettousei, openingi Nisekoi, Qualidea Code) - „Homura”, piosenka przewodnia dla Demon Slayer - anime Kimetsu no Yaiba - The Movie: Mugen Train, zajmuje pierwsze miejsce na cotygodniowym rankingu cyfrowych singli Oriconu przez 10 kolejnych tygodni. Jest teraz na równi z singlem Kenshiego Yonezu z 2018 roku „Lemon” jako najdłużej występującym singlem # 1 na liście przebojów. „Homura” sprzedał 29 227 pobrań od 14 do 20 grudnia, co daje łącznie 739 193.


Po trzech tygodniach „Homura” powrócił na pierwsze miejsce na tygodniowym wykresie strumieniowym Oriconu, z 10 632 183 pobraniami w poprzednim tygodniu, co daje łącznie 132 986 137 pobrań. Jest na pierwszym miejscu w sumie przez osiem tygodni od premiery i jest to pierwsza piosenka transmitowana ponad 10 milionów razy w tygodniu przez dziewięć tygodni z rzędu.


Piosenka sprzedała się również w 56 149 egzemplarzach fizycznych w tym samym tygodniu, zajmując 5 miejsce na liście singli CD, a teraz sprzedała się 1 004 879 egzemplarzy fizycznych. Jest to pierwszy singiel, który sprzedał się w tym roku w milionie fizycznych kopii, i drugi singiel LiSA, który dokonał tego wyczynu po „Gurenge”.


Na początku tego miesiąca na liście przebojów Billboard Japan została nagrana piosenka z 100 milionami odsłuchań od czasu jej wydania 12 października. Singiel zajmował również wcześniej pierwsze miejsce na tygodniowym wykresie strumieniowym Oriconu przez sześć kolejnych tygodni i jest pierwszym, który utrzymuje ponad 10 milionów strumieni tygodniowo przez pięć kolejnych tygodni.


Piosenka jest trzecim w historii singlem, który zajął pierwsze miejsce na cotygodniowym rankingu cyfrowych singli Oriconu przez co najmniej sześć kolejnych tygodni, po tym, jak singiel Kenshi Yonezu - „Lemon” z 2018 roku i singiel „Uma to Shika” z 2019 roku osiągnęły ten wyczyn. LiSA jest także pierwszą artystką, która dokonała tego wyczynu. Singiel zarejestrował 52 422 pobrania w ciągu 16-22 listopada na liście rankingowej cyfrowych singli Oricon i został pobrany łącznie 574 458 razy w ciągu sześciu tygodni.


Singiel „Homura” został wydany 14 października i sprzedał się w 68 000 kopii CD w pierwszym tygodniu. Jest pierwszą artystką, która zajęła pierwsze miejsce przez trzy tygodnie pod rząd w ciągu 12 lat i 10 miesięcy, odkąd zespół SMAP osiągnął ten wyczyn swoim singlem „Dangan Fighter” w styczniu 2008 roku.


Wcześniejszy singiel LiSY „Gurenge” (OP anime Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba) stał się trzecią najczęściej pobieraną piosenką w historii listy rankingowej singli cyfrowych Oriconu w czerwcu tego roku. Od lipca singiel znajduje się w pierwszej dziesiątce rankingu przez co najmniej 27 kolejnych tygodni i znajduje się w pierwszej dziesiątce przez co najmniej 44 tygodnie od cyfrowego debiutu utworu w kwietniu 2019 r. W tygodniu 20-26 kwietnia wzrosła z piątej do czwartej najczęściej pobieranej piosenki w historii rankingu cyfrowych singli Oriconu. W tygodniu od 27 kwietnia do 3 maja singiel zanotował swój piąty tydzień na 1. miejscu w rankingu (w tym dwa kolejne tygodnie w maju 2019, jeden tydzień w grudniu 2019 oraz 20-26 kwietnia i 27 maja - 3 tygodnie

b) Oricon ogłosił, że OP anime „Gurenge” Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba LiSY sprzedała 942 691 cyfrowych plików do pobrania i znalazła się na szczycie listy rankingowych singli cyfrowych na rok 2020. Jest pierwszą artystką, która znalazła się na szczycie rocznej listy przebojów. Ponadto, jej piosenka przewodnia do filmu anime Demon Slayer - Kimetsu no Yaiba - The Movie: Mugen Train - „Homura” sprzedała 709 966 cyfrowych plików do pobrania, zajmując 2. miejsce na tym samym wykresie w 2020 r. (Oricon badał sprzedaż od 23 grudnia 2019 r. do 21 grudnia 2020 r.).


„Gurenge” sprzedał już 903 857 pobrań do 7 czerwca, stając się trzecią najczęściej pobieraną piosenką w Japonii w historii cyfrowego rankingu singli Oricon. W lipcu stał się trzecim singlem z ponad milionem pobrań (po singlu Kenshiego Yonezu „Lemon” z 2018 roku i singlu „Uma to Shika” z 2019 roku ”) i pierwszym wykonanym przez artystkę, która dokonała tego wyczynu. Do września sprzedano 1 086 704 pobrań, co przewyższyło utwór Yonezu - „Uma to Shika” i stało się drugą najczęściej pobieraną piosenką w Japonii w historii listy rankingowej singli cyfrowych Oricon.


„Homura” zajmuje pierwsze miejsce na cotygodniowym rankingu cyfrowych singli Oriconu przez 10 kolejnych tygodni. Jest teraz na równi z singlem Yonezu z 2018 roku „Lemon” jako najdłużej ukazującym się singlem # 1 na liście przebojów. Do listopada zebrał 500 000 pobrań w pięć tygodni, stając się tym samym najszybszym singlem artystki, który dokonał tego wyczynu.

Dzięki „Homurze” i jej albumowi LEO-NiNE, LiSA została pierwszą artystką, która zajęła pierwsze miejsce w siedmiu cotygodniowych rankingach: single (CD), cyfrowe single, streaming, połączone single, albumy (CD), cyfrowe albumy i połączone albumy.


Na dzień 20 grudnia „Homura” zebrał również 10 632 183 strumieni, co daje łącznie 132 986 137 strumieni. Jest na pierwszym miejscu na cotygodniowych listach przebojów Oriconu przez osiem tygodni od jego wydania i jest to pierwsza piosenka, która jest transmitowana ponad 10 milionów razy w tygodniu przez dziewięć tygodni z rzędu.


Piosenka sprzedała się również w 56 149 fizycznych egzemplarzach w dniach 14-20 grudnia, zajmując 5 miejsce na liście singli CD, a teraz sprzedała się nakładem 1 004 879 fizycznych kopii. Jest to pierwszy singiel, który sprzedał się w tym roku w milionie fizycznych kopii, i drugi singiel LiSY, który dokonał tego wyczynu po „Gurenge”

6. Koraliki Ujarzmienia z anime i mangi Inuyasha otrzymają replikę naturalnej wielkości wykonaną z prawdziwych kamieni szlachetnych. Nie można ich używać do rozkazania noszącemu „usiąść”, ale akcesorium jest osobiście nadzorowane przez twórczynię serii Rumiko Takahashi i zawiera wiele fizycznych szczegółów przedstawionych w serii.

Koraliki są w pudełku ze złotym oprzyrządowaniem. Kosztuje 22 000 jenów (212 $) i można je zamówić w Shonen Sunday Premium Shop lub w Premium Bandai. Termin składania zamówień upływa 17 stycznia, a wysyłka ma nastąpić w marcu

7. Rem i Ram z Re: Zero są znane z noszenia strojów francuskiej pokojówki do pracy, ale nawet najbardziej pracowite pokojówki potrzebują trochę przestoju. Sklep internetowy Village Vanguard przygotował na zamówienie trochę plisowanej bielizny nocnej opartej na schemacie kolorów Rem i Ram.

Każdy strój kosztuje 8800 jenów (85 $). Jeśli zamówisz teraz, wysyłka będzie trwała od końca grudnia do początku stycznia

8. Oficjalna strona internetowa projektu idol 22/7 ogłosiła 23 grudnia, że Chiharu Hokaze (Sylvia w Fate/Grand Order: Zettai Majuu Sensen Babylonia), która gra Reikę Satō, opuści franczyzę. Hokaze ujawniła, że po wielokrotnych dyskusjach z personelem zdecydowała się opuścić grupę, aby kontynuować karierę aktorki głosowej, ponieważ uznała, że aktorstwo głosowe 22/7 jest szczególnie satysfakcjonujące. Jej ostatnim zajęciem w grupie będzie koncert na żywo z okazji wydania singla „Boku ga Motteru Mono nara” 28 lutego 2021 roku.


Premiera anime 22/7 miała miejsce w styczniu. Seria miała 12 odcinków oraz 13. „dodatkowy odcinek” zatytułowany „8 + 3 =?” z udziałem wszystkich 11 głównych członków obsady. Aniplex of America transmitował program tak, jak był emitowany w Japonii na FunimationNow. Anime zadebiutowało na Crunchyroll w lutym.


Adaptacja mangowa Nao Sakai - 22/7 + α ukazała się na stronie mangowej Sunday Webry w styczniu i zakończyła się drugim tomem w kwietniu. Manga opowiada oryginalną historię, której nie ma w anime.


Założyciel i producent AKB48, Yasushi Akimoto, produkuje tytułową grupę idoli "przekraczających wymiary". Grupa oparta na koncepcji „idoli, którzy przekraczają wymiary” składa się z ośmiu postaci z anime, a ich odpowiednie aktorki głosowe występują jako idole w prawdziwym świecie. Sony Music Records i Aniplex otrzymały 10 325 zgłoszeń dla grupy idoli i przeprowadziły pięć rund przesłuchań.


Członkini grupy Aina Takeda robi sobie przerwę, aby skoncentrować się na studiach akademickich. Takeda nie weźmie udziału w specjalnym wydarzeniu Mission Paradise w ramach anime 22/7, które odbędzie się 11 stycznia, ale nadal będzie uczestniczyć w działaniach projektowych do końca grudnia. Witryna ogłosi, kiedy Takeda będzie w stanie powrócić po przerwie. Gra Tsubomi Hiiragi w anime projektu.


Mizuha Kuraoka, która gra Miyako Kōno w anime projektu, w lutym zawiesiła działalność z powodu problemów zdrowotnych. W ogłoszeniu stwierdzono, że Kuraoka miała kilka nawrotów złego stanu zdrowia, a ona i personel projektu za każdym razem podejmowali kroki w celu jej wyzdrowienia. Jednak nie była w stanie całkowicie wyzdrowieć. Po różnych dyskusjach z personelem zdecydowano, że Kuraoka powinna przejść na czasową przerwę. Wróciła z przerwy 20 września.


Podobnie, członkini grupy Urara Takatsuji w lutym miała tymczasową przerwę w swoich działaniach idola z powodu złego stanu zdrowia. Podobnie jak Kuraoka, Takatsuji również miała kilka nawrotów i podjęła kroki, aby zachęcić do wyzdrowienia. Mimo to nie wyzdrowiała całkowicie, a dyskusje doprowadziły do ​​decyzji o jej przerwie. Wróciła z przerwy 15 maja.

Mei Hanakawa również opuściła grupę idoli 22/7 w grudniu 2019 r. ze względów zdrowotnych. Grupa ogłosiła w październiku 2019 r., że ze względu na stan zdrowia będzie miała dłuższą przerwę, a po wyzdrowieniu zaplanowała jej powrót. Pomimo wszelkich starań Hanakawy i personelu, nie doszła do siebie i trudno byłoby jej kontynuować. Uta Kawase zastępuje Hanakawę jako postać Nicole Saitō.


Grupa ogłosiła w lipcu 2017 r., że otrzyma projekt anime. Grupa zaczęła wydawać animowane teledyski w 2017 roku, a ich pierwsze filmy z postaciami zadebiutowały w języku angielskim w maju 2018 roku

9. Agencja zarządzania talentami Aoni Production ujawniła 24 grudnia, że aktorka głosowa Ai Nonaka całkowicie wyleczyła się z koronawirusa (COVID-19). Otrzymała pozytywną diagnozę w teście PCR 15 grudnia, po wykonaniu testu 14 grudnia jako środek ostrożności przed planowanym pojawieniem się zdarzenia. Następnie 15 grudnia zaczęła odczuwać lekkie zmęczenie. Nonaka planuje powolny powrót do pracy, jednocześnie dbając o swoje zdrowie.


Aoni Production powiedział 15 grudnia, że podejmuje wszelkie środki, aby nadać priorytet zdrowiu swoich pracowników, talentów i fanów oraz aby zapobiec dalszej epidemii

10. Życzenia Świąteczne (minione) ze świata anime

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Shirokuro na FB
  • Shirokuro na Tweeterze
  • Shirokuro na Instagramie

© SHIROKURO - November 2017. Created thx to wix.com