PIERWSZY CIEKAWY TYDZIEŃ 2021 - GRY I CIEKAWOSTKI

GRY

1. Producent Square Enix - Tomoya Asano zapowiedział 8 stycznia na koncie na Twitterze serii gier Bravely Default, że uważa, że może ogłosić nowe dzieło w tym roku. Asano udostępnił także noworoczną ilustrację gry Bravely Default II na Nintendo Switch autorstwa artysty serii - ikusy.


Square Enix rozpoczął 13 stycznia streaming nowego zwiastuna gry Bravely Default II na Nintendo Switch. Film przedstawia kraj głębokiego śniegu Rimedahl i posiadaczy gwiazdek dla zadań Dragoon, Swordmaster, Spiritmaster, Oracle i Salve-Maker.


Bravely Default II zadebiutuje 26 lutego, po opóźnieniu od 2020 roku. Nintendo wcześniej twierdziło, że opóźnienie dotyczyło dłuższego czasu rozwoju.

Square Enix ogłosił nową odsłonę swojej serii gier Bravely Default w grudniu 2019 roku, po tym, jak zapowiedział nową odsłonę w 2018 roku.


Square Enix wydało oryginalną grę Bravely Default: Flying Fairy na Nintendo 3DS w październiku 2012 r. Ulepszona wersja gry, zatytułowana Bravely Default: For the Sequel w Japonii, została wydana w Japonii na Nintendo 3DS w grudniu 2013 r. oraz w Ameryce Północnej w lutym 2014 r.


Square Enix wydało kontynuację gry Bravely Second: End Layer Nintendo 3DS w Japonii w kwietniu 2015 r., w Europie w lutym 2016 r., a w Ameryce Północnej w kwietniu 2016 r.


Twórca gier i firma zajmująca się grafiką komputerową Silicon Studio, twórcy obu głównych gier Bravely Default, dokonali zbycia swojej działalności związanej z tworzeniem gier, ustanawiając spółkę zależną Creek and River, która zajmie się tworzeniem gier i zarządzaniem w czerwcu 2018 roku.


Oryginalna gra Octopath Traveler została wydana na całym świecie w lipcu 2018 roku na Nintendo Switch. Gra została następnie uruchomiona na Steama w czerwcu 2019 r., a na Stadia w kwietniu. Ten sam zespół, który opracował grę Bravely Default, pracował nad Octopath Traveler

2. a) 21-27 grudnia w Japonii sprzedały się: Momotaro Dentetsu: Showa, Heisei, Reiwa mo Teiban! - 1 233 023 egzemplarze od 19 listopada, Animal Crossing: New Horizons - 6 378 103 egzemplarze od 20 marca, Ring Fit Adventure - 2 087 005 egzemplarzy od 18 października 2019 roku, Pikmin 3 Deluxe - 462 806 egzemplarzy od 30 października, Sekai no Asobi Taizen 51 - 519 649 egzemplarzy od 5 czerwca, Super Mario 3D All-Stars - 492 620 egzemplarzy od 18 września, Pokémon Sword & Shield Expansion Pass Bundle - 148 298 egzemplarzy od 6 listopada, Pokemon Sword & Shield - 3 880 595 egzemplarzy od 15 listopada 2019 roku, Hyrule Warriors: Age of Calamity - 304 963 egzemplarze od 20 listopada, Puyo Puyo Tetris 2 - 56 406 egzemplarzy od 10 grudnia, Sakuna: Of Rice And Ruin - 84 814 egzemplarzy od 12 listopada i Taiko no Tatsujin: Rhythmic Adventure Pack - 52 621 egzemplarzy od 26 listopada. Pozostały ranking

b) 28 grudnia - 3 stycznia w Japonii sprzedały się: Momotaro Dentetsu: Showa, Heisei, Reiwa mo Teiban! - 1 423 450 egzemplarzy od 19 listopada, Animal Crossing: New Horizons - 6 472 485 egzemplarzy od 20 marca, Ring Fit Adventure - 2 157 719 egzemplarzy od 18 października 2019 roku, Sekai no Asobi Taizen 51 - 565 003 egzemplarze od 5 czerwca, Pikmin 3 Deluxe - 499 156 egzemplarzy od 30 października, Super Mario 3D All-Stars - 525 613 egzemplarzy od 18 września, Pokemon Sword & Shield - 3 907 307 egzemplarzy od 15 listopada 2019 roku, Pokémon Sword & Shield Expansion Pass Bundle - 172 123 egzemplarze od 6 listopada, Sakuna: Of Rice And Ruin - 100 663 egzemplarze od 12 listopada, Hyrule Warriors: Age of Calamity - 319 806 egzemplarzy od 20 listopada i Puyo Puyo Tetris 2 - 70 858 egzemplarzy od 10 grudnia. Pozostały ranking

c) 4-10 stycznia w Japonii sprzedały się: Momotaro Dentetsu: Showa, Heisei, Reiwa mo Teiban! - 1 510 537 egzemplarzy od 19 listopada, Animal Crossing: New Horizons - 6 517 609 egzemplarzy od 20 marca, Ring Fit Adventure - 2 202 001 egzemplarzy od 18 października 2019 roku, Sekai no Asobi Taizen 51 - 586 089 egzemplarzy od 5 czerwca, Pikmin 3 Deluxe - 513 225 egzemplarzy od 30 października, Pokemon Sword & Shield - 3 919 364 egzemplarze od 15 listopada 2019 roku, Super Mario 3D All-Stars - 536 634 egzemplarze od 18 września, Pokémon Sword & Shield Expansion Pass Bundle - 181 784 egzemplarze od 6 listopada, Sakuna: Of Rice And Ruin - 109 881 egzemplarzy od 12 listopada, Fitness Boxing 2: Rhythm & Exercise - 49 880 egzemplarzy od 3 grudnia, Hyrule Warriors: Age of Calamity - 326 454 egzemplarze od 20 listopada i Puyo Puyo Tetris 2 - 77 092 egzemplarze od 10 grudnia. Pozostały ranking

3. CAPCOM potwierdził 12 stycznia, że dane osobowe utrzymywane przez CAPCOM Group zostały naruszone w następstwie spersonalizowanego ataku ransomware spowodowanego nieautoryzowanym dostępem do jej sieci 2 listopada. CAPCOM ogłosił 16 listopada, że ​​dane osobowe dziewięciu osób zostały naruszone, a firma potwierdziła w najnowszej aktualizacji dochodzenia, że ​​dane osobowe dodatkowych 16 406 osób zostały naruszone.


W sumie 16 415 osób miało ich dane osobowe - w tym imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail i informacje HR - zostały naruszone w wyniku nieautoryzowanego ataku sieciowego. Spośród nich 3248 osób to partnerzy biznesowi, 9 164 to byli pracownicy i podmioty powiązane, a 3 994 osoby to pracownicy. Firma CAPCOM ustaliła, że ​​maksymalna liczba osób, które mogły mieć dane osobowe, to około 390 000.


Systemy wewnętrzne CAPCOM w większości się poprawiły, a operacje biznesowe powróciły do ​​normy. Spółka poinformowała, że ​​nie zaszły żadne zmiany w skonsolidowanych wynikach Grupy CAPCOM za rok obrotowy kończący się 31 marca.


CAPCOM ogłosił 4 listopada, że ​​w niektórych sieciach firmy wystąpiły problemy z powodu nieautoryzowanego dostępu strony trzeciej, która miała wpływ na dostęp do jej systemów, w tym poczty elektronicznej i serwerów plików, począwszy od 2 listopada wczesnym rankiem. Firma wstrzymała niektóre operacje w sieci wewnętrznej. CAPCOM potwierdził, że znalazł wiadomość od organizacji przestępczej „Ragnar Locker” i skontaktował się z policją prefektury Osaki po potwierdzeniu, że grupa żąda okupu. Firma odkryła skompromitowane przedmioty 12 listopada.


Od 16 listopada CAPCOM zgłosił problemy z siecią do organu nadzorczego na mocy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (Biuro Komisarza ds. Informacji w Wielkiej Brytanii) oraz Komisji Ochrony Danych Osobowych w Japonii. Firma wdrożyła również oprogramowanie ochronne, zamknęła podejrzane transmisje i przeprowadziła rekonstrukcję serwerów. CAPCOM zatrudnił niezależną firmę zajmującą się bezpieczeństwem i uzgodnił strukturę raportowania i doradztwa z dużą firmą programistyczną, dostawcą specjalistów ds. Zabezpieczeń i kancelariami prawnymi.


CAPCOM poprzednio oświadczył również, że atak mógł naruszyć dodatkowe informacje osobiste i firmowe. Potencjalnie zagrożone dane osobowe obejmują informacje o pomocy technicznej do gier wideo w Japonii, informacje o członkach serwisu internetowego sklepu CAPCOM w Ameryce Północnej i działalności e-sportowej, listę akcjonariuszy oraz dane osobowe byłych pracowników, ich rodzin, kandydatów i pracowników działu kadr. Potencjalnie zagrożone dane korporacyjne obejmują dane sprzedaży, informacje o partnerach biznesowych, dokumenty sprzedaży i dokumenty dotyczące rozwoju. CAPCOM zweryfikował, że żadne z tych danych nie zawierają informacji o kartach kredytowych.


Firma kontaktuje się z osobami, których dane zostały naruszone, w celu wyjaśnienia zdarzenia. CAPCOM prowadzi ciągłe dochodzenie w celu zbadania potencjalnie zagrożonych danych.


CAPCOM będzie nadal współpracować z organami ścigania w USA i Japonii, główną firmą specjalizującą się w bezpieczeństwie technologii informatycznych i zewnętrznymi ekspertami ds. Bezpieczeństwa.


Incydent nie wpłynął na połączenia CAPCOM z grami online ani na dostęp do strony internetowej. Firma przeprosiła za wszelkie obawy dotyczące tego incydentu i oświadczyła, że ​​uważa, iż jakikolwiek wpływ na skonsolidowane wyniki biznesowe CAPCOM Group za ten rok obrotowy będzie znikomy

4. Sony ogłosiło 12 stycznia daty premiery niektórych tytułów gier na PlayStation 5, w tym Project Athia od Square Enix i Pragmata od CAPCOM, w wideo z wydarzenia cyfrowego CES 2021. To również zawęziło datę premiery gry GhostWire: Tokyo do października tego roku.


Project Athia zadebiutuje w styczniu 2022 roku. Gra ma również pojawić się na PC, ale Sony nie ujawniło, czy tego samego dnia ukaże się również na PC.


Square Enix opisuje Project Athia jako fabularną grę akcji / przygodową. Nad grą pracuje zależne studio Square Enix - Luminous Productions. Square Enix założył studio Luminous Productions, na czele którego stoi reżyser Final Fantasy XV - Hajime Tabata, w 2018 roku. Tabata zrezygnował zarówno ze Square Enix, jak i Luminous Productions w październiku 2018 roku.


Pragmata została przesunięta z 2022 na 2023 rok. Gra zostanie również wydana na Xbox Series X i PC.


Akcja Pragmaty "rozgrywa się w odległej przyszłości na Księżycu Ziemi". CAPCOM dodał, że gra w pełni wykorzysta nowe technologie nowej generacji, takie jak ray tracing, aby stworzyć zapierającą dech w piersiach i wciągającą scenerię science fiction, jak nigdy dotąd. Firma oświadczyła, że ​​więcej informacji o tytule science-fiction ujawni w 2021 roku

5. NIS America ogłosiło 12 stycznia, że wersja gry The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV na konsolę Nintendo Switch, czwartej części serii gier RPG firmy Nihon Falcom - Trails of Cold Steel, pojawi się w Ameryce Północnej i Europie 9 kwietnia, a w Oceanii 16 kwietnia.


Gra została wydana na PS4 w Ameryce Północnej i Europie 27 października oraz w Australii i Nowej Zelandii 3 listopada. Gra zostanie wydana na PC za pośrednictwem Steama i GOG w 2021 roku.

Gra otrzyma limitowaną edycję, która zawiera pudełko kolekcjonerskie, ścieżkę dźwiękową, artbook, SteelBook, plakat z tkaniny i siedem kart graficznych.


Gra została wydana na PS4 w Japonii we wrześniu 2018 roku.


NIS America wydało wersję Switch gry The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III (Eiyū Densetsu Sen no Kiseki III) 30 czerwca w Ameryce Północnej i Europie oraz 7 lipca w Oceanii.


Gra wyszła w Japonii na PS4 we wrześniu 2017 r. i na Switcha 19 marca. NIS America wydało grę na Steama i GOG.com 23 marca. NIS America wydało grę na PS4 22 października w Ameryce Północnej i Europie, a 29 października w Oceanii z opóźnieniem. Gra została uruchomiona w Ameryce Północnej i Europie z dźwiękiem w języku angielskim i japońskim oraz tekstem w języku angielskim i francuskim

6. Oficjalna strona internetowa mobilnej gry RPG KLab - MAGATSU WAHRHEIT ogłosiła 12 stycznia, że gra zakończy serwis 31 marca o 18:00. JST. Gra wstrzymała sprzedaż waluty Gem i Gacha Ticket w grze 12 stycznia. Sama gra szczegółowo przedstawi w zawiadomieniu z 31 marca, jak zażądać zwrotu pieniędzy.


Gra będzie nadal działać na Tajwanie, w Hongkongu i Makau. Globalna wersja gry będzie również kontynuowana.


Gra została wydana na urządzenia iOS i Android w Japonii w kwietniu 2019 roku. Mobimon wydał ją na całym świecie w języku angielskim 28 października.


Mobimon opisuje grę:

„Na tym świecie, wypełnionym światłem. Rozpacz ”Dziesięć błysków światła spadło z nieba na kontynent Wahrheit, aby chronić świat i jego najważniejszych ludzi, sześciu Kapitanów Mobilnego Korpusu jest gotowych wyruszyć i wydać awaryjne wezwanie do wypadu! Mobilny Korpus to prywatna organizacja wojskowa złożona z ludzi zwanych „Przebudzonymi”. Dla ludzkości tylko ci, którzy przystosowali się do światła rozpaczy i mają moc walki ze Światłem, mają zdolność ocalenia świata ”.


Gra została wydana w Japonii w kwietniu 2019 roku. Scenariusz gry napisał Miwa Shōda (Final Fantasy XII), a Masaru Yokoyama skomponował główny temat. Hiroaki Ueno (Resident Evil: Vendetta) i Yōko Tsukamoto (Xenoblade X) narysowali grafiki koncepcyjne. Third Echoes (Caligula) zaprojektował postacie.


Magatsu Wahrheit -Zuerst-, anime na podstawie gry, miało swoją premierę 13 października. Funimation transmituje serię podczas jej emisji w Japonii

7. Firma Aksys Games ogłosiła 12 stycznia, że 25 lutego wyda na Zachodzie wersję na Nintendo Switch gry Otomate - Code: Realize ~ Shirogane no Kiseki ~.


Wydanie będzie miało zarówno wersję standardową, jak i limitowaną. Limitowana edycja będzie zawierała pięć metalowych guzików z grafiką oraz brelok Cardiana w stroju zimowym. Wersja na Switcha trafiła do Japonii w lipcu ubiegłego roku.


Ta gra to drugi fandisc gry Code: Realize ~ Guardian of Rebirth ~. Gra została wydana w Japonii w grudniu 2017 roku na PS4 i PS Vita i zawiera powracające postacie, a także nowe postacie Cantarella, Miles Strand i Aiguille.


Aksys Games wydało grę w języku angielskim na PS4 i PS Vita pod tytułem Code: Realize ~ Wintertide Miracles ~ w lutym 2019 roku i opisuje grę:


Wykonane przez mistrzów gatunku otome, Idea Factory i Design Factory, Code: Realize ~ Wintertide Miracles ~ kontynuuje przygody zatrutej dziewicy Cardii i wybranych sławnych (i bardzo przystojnych) postaci z literatury zachodniej, gdy stają twarzą w twarz z nowymi wyzwaniami, nowymi przyjaciółmi i wrogami oraz nowymi możliwościami miłości.


Oryginalna gra Code: Realize ~ Guardian of Rebirth ~ wyszła w Japonii na PS Vita w 2014 roku. Aksys Games wydało oryginalną grę z Idea Factory i Design Factory w Ameryce Północnej i Europie w październiku 2015 roku. Aksys Games wydało port na Switcha 6 lutego.


Aksys Games wydało również fandisc Code: Realize ~ Future Blessings ~ (Code: Realize ~ Shukufuku no Mirai ~) w marcu 2018 roku na PS Vita. Aksys Games wydało w tym samym dniu grę Code: Realize ~ Bouquet of Rainbows ~ na PS4, która obejmowała zarówno oryginalną grę, jak i fandisc Future Blessings. Fandisc Future Blessings został wydany po raz pierwszy w Japonii na PS Vita w listopadzie 2016 roku. Aksys Games wyda 23 kwietnia wersję fandisc Future Blessings w języku angielskim.


Premiera anime na podstawie gry odbyła się w październiku 2017 r. Crunchyroll transmitował serię w trakcie emisji, a Funimation oferuje dub angielski

8. Nintendo rozpoczęło streamowanie 12 i 13 stycznia dwóch nowych zwiastunów gry Super Mario 3D World + Bowser's Fury, zaktualizowanej wersji gry Super Mario 3D World na Wii U, na Nintendo Switch. Zwiastuny ujawniają i zapowiadają postać Bowser's Fury, Giga Cat Mario, „przygodową grę swobodną” w trybie „Bowser's Fury” oraz grywalną grę Bowser Jr. w trybie współpracy.


Bowser's Fury Trailer


Zwiastun przeglądowy


Nintendo uruchomi Super Mario 3D World + Bowser's Fury 12 lutego. Gra będzie zawierać tryb online dla wielu graczy. Figurki amiibo Cat Mario i Cat Peach zostaną uruchomione tego samego dnia, co gra.


Oryginalna gra Super Mario 3D World zadebiutowała na Wii U w listopadzie 2013 roku

9. XSEED Games rozpoczęło 12 stycznia przesyłanie strumieniowe dwóch filmów z nowej gry Marvelous - Story of Seasons: Pioneers of Olive Town (Bokujō Monogatari Olive Town to Kibō no Daichi) na Nintendo Switch. Filmy przedstawiają kawalerów i panny z gry.


Gra pojawi się w Japonii 25 lutego, a na Zachodzie 23 marca.


XSEED Games opisuje grę:


Najnowszy wpis w długoletniej serii symulacji rolnictwa / życia, pierwotnie znanej jako Bokujo Monogatari w Japonii, to zupełnie nowa przygoda, w której zapaleni odkrywcy trafiają do Olive Town, uroczej nadmorskiej społeczności na skraju nieokiełznanej granicy, gdzie będą pracować, aby tchnąć życie z powrotem w zrujnowaną farmę ich dziadka. Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że jest to senne miasto, Olive Town jest domem dla dziesiątek unikalnych postaci, z którymi można się zaprzyjaźnić, gdy gracze są gotowi na przerwę w budowaniu wymarzonej farmy.


XSEED Games wypuściło grę Marvelous - Story of Seasons: Friends of Mineral Town na Switcha i PC 14 lipca. Gra jest pełnym remake'em gier Harvest Moon: Friends of Mineral Town i Harvest Moon: More Friends of Mineral Town na Game Boy Advance. Marvelous Europe wydało grę fizycznie i cyfrowo 10 lipca w Europie i Australii. Gra została wydana w Japonii w październiku 2019 roku na Switcha.


Natsume opublikował większość poprzednich gier z serii pod parasolowym tytułem Harvest Moon w Ameryce Północnej. Jednak ponieważ XSEED Games - spółka zależna Marvelous AQL - opublikowała grę Bokujō Monogatari: Tsunagaru Shin Tenchi w Ameryce Północnej w marcu 2015 roku, nie może używać tytułu Natsume - Harvest Moon.

Bandai Namco Entertainment wydało grę crossover Doraemon: Story of Seasons (Doraemon: Nobita no Bokujō Monogatari) na Switcha i Steama na Zachodzie w październiku 2019 roku. Gra została wydana w Japonii na Switcha w czerwcu ubiegłego roku. Wersja na PS4 zadebiutowała w Japonii 30 lipca, a w obu Amerykach 4 września

10. DRAGON QUEST: a) Square Enix ogłosiło 13 stycznia, że zachodnia premiera Dragon Quest Tact, taktycznej gry RPG opartej na serii Dragon Quest, odbędzie się 27 stycznia na urządzenia z systemem iOS i Android.


Gra została wydana na urządzenia z systemem iOS i Android w Japonii w lipcu 2020 r. Gra bezpłatna obejmuje zakupy w aplikacji.


W grze gracze dowodzą potworami z serii w bitwach taktycznych. Gra jest wyposażona w turowy system bitew dowodzenia, a potwory będą walczyć, przechodząc przez mapę podzieloną na kwadraty.


Aiming wyprodukowało grę, a Square Enix przypisuje się planowanie i produkcję. Twórca serii Dragon Quest, Yuji Horii, jest dyrektorem generalnym gry. Akira Toriyama (Dragon Ball, Dr. Slump), projektant serii, powraca do projektowania postaci. Kompozytor franczyzy Koichi Sugiyama (Dragon Quest Your Story, Dragon Quest: Dai no Daibōken) ponownie komponuje muzykę.


Globalna wersja innej gry RPG mobilnej Dragon Quest, Dragon Quest of the Stars (Hoshi no Dragon Quest), wyszła 25 lutego 2020 roku. Gra ma największy świat w historii serii, a jej celem jest odkrywanie świata i walka z potworami

b) Square Enix ogłosił 14 stycznia, że seria Dragon Quest złagodzi zasady dotyczące strumieniowego przesyłania danych w swoich grach. Nowe wytyczne, które weszły w życie 14 stycznia, pozwalają streamerom gier Dragon Quest w Japonii zarabiać na strumieniach i filmach. Nowe wytyczne nie dotyczą streamerów spoza Japonii.


W ogłoszeniu Square Enix zacytował twórcę serii Dragon Quest, Yujiego Horiiego: „Gry są także narzędziem komunikacji”. Firma wyjaśniła, że ​​komunikacja z czasem uległa zmianie, a interakcje internetowe stały się powszechne, co skłoniło nową politykę. Firma Square Enix zauważyła, że ​​wytyczne mogą się różnić w zależności od różnych tytułów i z czasem będą one aktualizowane.


Horii zapowiedział w październiku, że w tym roku pojawią się różne ogłoszenia związane z 35. rocznicą serii.


Square Enix wypuściło Dragon Quest X na platformy Wii i Wii U w marcu 2013 roku, a na PC we wrześniu 2013. Od tego czasu Nintendo wydało także wersje gry na Androida, Nintendo 3DS, PS4 i Nintendo Switch. Rozszerzenia do gry wydano w 2013, 2015, 2017 i 2019 roku.

Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age - Definitive Edition, ulepszona wersja gry Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age (Dragon Quest XI: Sugisarishi Toki o Motomete), wyszła na Nintendo Switch we wrześniu 2019 r. Oryginalna gra trafiła do Japonii na PS4 i Nintendo 3DS w lipcu 2017 roku

11. Idea Factory International ujawniła 13 stycznia nowy zwiastun i datę premiery gry Compile Heart - VVVtunia (Neptunia Virtual Stars). Gra będzie dostępna fizycznie i cyfrowo na PS4 w Ameryce Północnej 2 marca, a w Europie 5 marca. Wersja na PC będzie dostępna na platformie Steam 29 marca.


Gra została wydana w Japonii 6 sierpnia. Pierwotnie gra była zaplanowana na 2 lipca, ale została opóźniona z powodu „różnych okoliczności” związanych z harmonogramem rozwoju i produkcji.


Idea Factory International opisuje historię gry:


W wymiarze zwanym Virtualand, istniejące w nim wirtualne planety zawierają niezwykłą zdolność do wytwarzania towaru zwanego treścią. Z tych ciał niebieskich jest spokojna planeta znana jako EMO. To był ostatni cel nikczemnej grupy, której jedynym celem jest niszczenie treści tworzonych przez wirtualne planety ... Anti. Zdziesiątkowanie EMO sprawiło, że jej obywatele stracili nadzieję.


Właśnie wtedy VTubery, popularni streamerzy na żywo z Ziemi, nagle zostali przetransportowani do Virtualand. Ponieważ VTuberzy mają skłonność do tworzenia dobrych treści, były oczywistym celem dla Anti, który szybko ich przechwycił i zamienił w kieszenie danych znane jako V Cubes.


Fair, wirtualna bogini i lider Planet EMO, wysłała sygnał o niebezpieczeństwie do wielu wymiarów w nadziei na cud. Dwie grupy otrzymały sygnał - wschodzące gwiazdy VTuber, Mi i Yu, członkowie MEWTRAL, a także Boginie Gamindustri: Neptune, Noire, Blanc i Vert. Obie strony, wkraczając teraz w nieznany teren, postanawiają połączyć siły, by walczyć przeciwko Anti! Czy mogą się połączyć i uratować planetę EMO przed całkowitym zniszczeniem?


Hack and slash pozwoli graczom zmieniać perspektywy między postaciami strzelającymi do walki w zwarciu i strzelcami dystansowymi. Gracze będą mogli połączyć siły z wirtualnymi YouTuberami w prawdziwym świecie podczas występów w rytmicznej grze BeatTik. Muzyka w tle zmieni warunki bitwy i odblokuje ruchy kończące. Wirtualni YouTuberzy mogą również losowo pomagać graczom podczas bitwy.


Najnowsza gra z serii Neptunia, Super Neptunia RPG (Yūsha Neptune: Sekai yo Uchū yo Katsumoku se yo !! Ultimate RPG Sengen !!), wydana w Japonii na PS4 w grudniu 2018 r. Artisan Studios, twórca gier wideo z Quebecu opracował grę i jest pierwszym zachodnim studiem, które opracowało grę w serii. Idea Factory International wydała grę na Zachodzie w czerwcu 2020 roku na PS4 i Switcha

12. Pokémon Company International ogłosiło 14 stycznia, że jego nowa gra Pokémon Snap pojawi się na Nintendo Switch 30 kwietnia. Firma rozpoczęła streamowanie nowego zwiastuna i zapowiada region Lental i jego Pokémony.


Bandai Namco Studios opracowuje nową grę Pokémon Snap.


Gra zainspirowana grą Pokémon Snap z 1999 roku na konsolę Nintendo 64 pozwoli graczom sfotografować Pokémona, aby ukończyć Pokédex. Gracze odwiedzą różne środowiska i uchwycą unikalne zachowania Pokémonów w aparacie. Mogą wchodzić w interakcje z Pokémonami, rzucając puszystym owocem. Niektóre Pokémony i roślinność również emitują blask, znany jako Fenomen Illumina. Profesor Mirror ocenia zdjęcia graczy

13. ANN o Persona 5 Strikers - Nie przynoś noża do walki Personalnej.


Atlus zaczął streamować 15 stycznia zwiastun „All-Out-Action” dla Persona 5 Strikers (Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers) ⁠- nowej gry fabularnej akcji z serii Persona autorstwa Atlus, KOEI Tecmo Games i Omega Force.


Persona 5 Strikers zostanie wydana na PS4, Nintendo Switch i Steama na Zachodzie 23 lutego. Cyfrowa edycja Deluxe gry zostanie wydana 19 lutego dla graczy, którzy zamówili ją w przedsprzedaży.


Angielskie aktorki głosowe Erika Harlacher i Cassandra Lee Morris ujawniły w grudniu, że gra była wcześniej opóźniona ze względu na skutki pandemii koronawirusa (COVID-19). Aktorka zauważyła, że nagrywanie gry miało rozpocząć się w kwietniu 2020 roku, ale zostało opóźnione z powodu przejścia personelu i obsady na kwarantannę. Członkowie obsady otrzymali później sprzęt, aby mogli nagrywać zdalnie.


Atlus, KOEI Tecmo Games i Omega Force wydały grę na PS4 i Switcha w Japonii 20 lutego 2020 roku.


Historia gry rozgrywa się pół roku po historii oryginalnej gry Persona 5, a główni bohaterowie gry wyjeżdżają na letnie wakacje, ale biorą udział w nowym incydencie, który obejmuje całą Japonię. Główni bohaterowie oryginalnej gry są grywalni.

Aktorka głosowa Misaki Kuno gra Sophię, której kryptonim to Sophie. Sophia to tajemnicza dziewczyna, która straciła wspomnienia. Dzierży jo-jo i blaster oraz kontroluje Pithosa, który jest jak Persona.


Persona 5 pojawiła się na PS4 i PS3 w Japonii we wrześniu 2016 roku. Gra trafiła do Ameryki Północnej w kwietniu 2017 roku po pewnym opóźnieniu. Gra zawiera sekwencje animacji z Production I.G.


26-odcinkowe anime oparte na grze miało swoją premierę w kwietniu 2018 r. i było emitowane do września 2018 r. Aniplex of America transmitował serial na Crunchyroll i Hulu w trakcie jego emisji. Następnie wyemitowano dwa programy specjalne w grudniu 2018 i marcu 2019 roku.


Gra RPG Persona 5 Royal (Persona 5 The Royale w Japonii) została wydana na PS4 w Japonii w październiku 2019 roku. Gra zadebiutowała w obu Amerykach i Europie 31 marca 2020 roku

14. Rising Star Games i First Press Games ogłosiły 14 stycznia, że współpracują nad fizycznym wydaniem strzelanki pionowej Ginga Force i strzelanki poziomej Natsuki Chronicles na PS4 w drugim kwartale 2021 roku. Obie gry będą będzie dostępny w przedsprzedaży 16 stycznia o godzinie 13:00 SZAC.

Wydania będą dostępne w wersjach zwykłych i kolekcjonerskich. Oddzielna edycja kolekcjonerska z obiema grami będzie zawierała również ekskluzywną, grawerowaną laserowo kryształową kostkę oraz komplet sześciu ponumerowanych monet kolekcjonerskich.


Ginga Force pierwotnie została wydana fizycznie i cyfrowo na konsolę Xbox 360 w Japonii w 2013 roku. Została uruchomiona cyfrowo na całym świecie na PS4 i Steama 24 września. Rising Star Games i First Press Games opisują tę grę:


Na planecie Seventia w odległej przyszłości połączysz siły z Alexem i Margaret, dwoma wyjątkowymi pilotami, których zadaniem jest ochrona planety przed zastraszającą kolekcją przestępców i terrorystów.


Natsuki Chronicles to prequel Ginga Force i pierwotnie wydana cyfrowo na Xbox One w grudniu 2019 roku. Firmy opisują grę:


Natsuki Chronicles podąża za postacią Natsuki z nowej perspektywy na historię. Odkryj jej przeszłość jako początkującej pilotki do chwili obecnej, z wydarzeniami, które mają miejsce równolegle lub nawet zbiegają się z wydarzeniami w Ginga Force

15. SNK ogłosiło 15 stycznia, że 16 marca wyda wersję Xbox Series X | S swojej bijatyki Samurai Shodown (Samurai Spirits). Koch Media wyda fizyczną edycję gry w Ameryce Północnej i Południowej. Firma transmituje również zwiastun.


Ci, którzy mają wersję gry na konsolę Xbox One, będą mogli bezpłatnie zaktualizować grę do wersji Xbox Series X | S z funkcją Smart Delivery.


Gra została wydana na PS4 i Xbox One w Japonii i na Zachodzie w czerwcu 2019 r. Wersja na Nintendo Switch została wydana w Japonii w grudniu 2019 r., a na Zachodzie w lutym 2020 r. Arcade gry zadebiutował w październiku 2019 r., a gra następnie została wypuszczona na Stadia w listopadzie 2019 r. Gra została wydana na komputery PC w czerwcu 2020 r. Transmisja strumieniowa Sony „PlayStation LineUp Tour” zapowiedziała grę we wrześniu 2018 r.


Season Pass 1 do gry zawiera postacie z DLC: Rimururu, Basara, Kazuki i Wan-Fu. Season Pass 2 zawiera postacie z DLC Mina, Sogetsu, Iroha i Wardena z gry For Honor firmy Ubisoft. Season Pass 3 będzie zawierać Cham Cham i postać z The Last Blade 2 -Hibiki Takane. Obie postacie zostaną wydane w marcu.


SNK opracował grę za pomocą Unreal Engine 4. Gra ma japońskie audio z napisami w języku angielskim, japońskim, tradycyjnym chińskim, chińskim uproszczonym, koreańskim, francuskim, włoskim, niemieckim, hiszpańskim, hiszpańsko-amerykańskim i portugalskim brazylijskim.


Akcja gry toczy się pomiędzy wydarzeniami z oryginalnej gry i Samurai Shodown V. W grze występują trzy nowe grywalne postacie: Darli Dagger, Wu-Ruixiang i Yashamaru Kurama. Powracający wojownicy z poprzednich gier z serii to Haōmaru, Nakoruru, Earthquake, Galford, Hanzo Hattori, Tam Tam, Kyoshiro Senryo, Jubei Yagyu, Ukyo Tachibana, Charlotte, Genjuro Kibagami, Shiki i Yoshitora Tokugawa

16. MAGES ogłosił na wydarzeniu 16 stycznia, że wyda w tym roku B-PROJECT Ryūsei * Fantasia (B-PROJECT Shooting Star * Fantasia), pierwszą konsolową grę z serii idol B-PROJECT. Wydarzenie ujawniło również, że gra doczeka się również wersji na iOS i Androida. MAGES. ujawnił również plakat gry.


Gra będzie podsumowaniem pięcioletniej historii B-PROJECT dzięki nowym scenariuszom fabuły, nowej muzyce i pełnym brzmieniom scen, które podkreślają każdego z 14 członków grupy idoli.


B-PROJECT to fikcyjny projekt męskiego idola od MAGES, w którym znajdują się projekty postaci stworzone przez twórcę Księcia Piekieł - Utako Yukihiro. Pierwszy sezon anime miał premierę w lipcu 2016 r., a Crunchyroll transmitował serię w trakcie jej emisji. Drugi sezon miał swoją premierę w styczniu 2019 roku, a Crunchyroll również transmitował sezon w czasie jego emisji.


Crunchyroll opisuje historię drugiego sezonu:


Protagonistka Sumisora ​​Tsubasa pracuje w dziale A&R gigantycznej wytwórni muzycznej Gandala Music. Razem z członkami B-PROJECT, kierowanej przez nią grupy idoli, pokonali najróżniejsze wypadki, a nawet spełnili swoje marzenie o koncercie w JAPAN Dome, co było ogromnym sukcesem! Tsubasa, Kitakore, THRIVE i MoonS zmierzają w kierunku kolejnego etapu i spotykają KiLLER KiNG. Rozpoczyna się kolejny emocjonalny etap „B-PROJECT” -!


Anime otrzyma trzeci sezon

17. Witryna z nowościami technologicznymi Gadgets 360 poinformowała 15 stycznia, że firma Sony India potwierdziła, że konsola PlayStation 5 nie będzie ponownie dostępna w przedsprzedaży przed 2 lutego. Pierwsza runda zamówień w przedsprzedaży została uruchomiona 12 stycznia o godzinie 12:00. IST i zostały wyprzedane w ciągu kilku minut.


Zespół PlayStation India powiedział Gadgets 360:


Nie planujemy przedsprzedaży na PS5 przed 2 lutego. Pozostańcie w kontakcie ze sprzedawcami, aby otrzymywać aktualizacje dotyczące zamówień w przedsprzedaży.


PS5 znajduje się na liście witryn detalicznych, takich jak Games The Shop, Amazon, Flipkart, Reliance Digital i Croma.


PlayStation 5 będzie dostępne w sprzedaży detalicznej za 49 990 funtów, a PlayStation 5 w wersji cyfrowej (która nie obejmuje gniazda na płyty) za 39 990 funtów w Indiach. Jednak tylko droższa edycja będzie dostępna w momencie premiery w Indiach.


PS5 pojawiło się 12 listopada w Stanach Zjednoczonych, Japonii, Kanadzie, Meksyku, Australii, Nowej Zelandii i Korei Południowej.


PS5 zawiera kolekcję PlayStation Plus dla subskrybentów PlayStation Plus. W kolekcji znajdą się gry na PlayStation 4, w które będą mogli grać subskrybenci. Gry obejmują Bloodborne, Monster Hunter World, Final Fantasy XV, The Last Guardian, Persona 5 i Resident Evil VII: biohazard.


PS5 będzie miał nowy kontroler bezprzewodowy DualSense. Kontroler podobno ustandaryzuje użycie przycisku „X” kontrolera jako przycisku potwierdzenia we wszystkich regionach. Kontroler będzie wyposażony w haptyczne sprzężenie zwrotne, wbudowany układ mikrofonów i adaptacyjne wyzwalacze w przyciskach L2 i R2. Sony zmieniło również kąty nachylenia ręcznych spustów i zmieniło chwyt kontrolera. Nowy przycisk „Create” zastąpi przycisk „Share” kontrolera PlayStation 4 DualShock 4, za pomocą którego gracze będą mogli tworzyć zawartość rozgrywki. Kontroler będzie miał dwukolorową konstrukcję z pasami świetlnymi po każdej stronie panelu dotykowego.


Konsola będzie obsługiwać niektóre dyski M2, a firma SIE ogłosi w przyszłości, które dyski będą pasować. Rdzeń graficzny konsoli będzie używał ray tracingu i prymitywnych shaderów, aby umożliwić szeroki wachlarz szczegółów.


Twórcy konsoli dążą do tego, aby dysk SSD PS5 miał przepustowość 5,5 GB z natychmiastowym czasem wyszukiwania. Niestandardowe RDNA 2 konsoli będzie miało 10,28 TFLOPS i 36 jednostek CU ze zmienną częstotliwością ograniczoną do 2,23 GHz.


Deweloperzy zamierzają wykorzystać setki zaawansowanych źródeł dźwięku na PS5. System wykorzysta funkcję przenoszenia związanego z głową (HRTF) do renderowania dźwięku 3D przez słuchawki i głośniki telewizora z silnikiem Tempest 3D Audio Tech. Konsola będzie miała 5 HRTF dostępnych w momencie premiery.

Główny architekt systemu PS5, Mark Cerny, powiedział podczas transmisji na żywo „Droga na PS5” 18 marca, że ​​„prawie wszystkie” tytuły PS4 będą dostępne na PS5 w dniu premiery, a później przedstawił 10 gier, które są kompatybilne tylko z PS4. Firma stwierdziła, że ​​tytuły kompatybilne wstecznie będą działały ze zwiększoną częstotliwością na PS5, co może skutkować wyższą lub bardziej stabilną liczbą klatek na sekundę i wyższą rozdzielczością. Firma oceniła i przetestowała setki gier, aby znaleźć problemy wymagające korekty, a przed premierą konsoli planuje przetestować tysiące kolejnych

18. Witryna internetowa z wiadomościami o grach wideo Famitsu opublikowała 12 stycznia dane dotyczące sprzedaży konsoli do gier wideo i sprzętu na 2020 rok w Japonii. Według strony internetowej, przemysł gier wideo w Japonii zarobił 367,38 mld jenów (3,54 mld $) w 2020 roku, o 12,5% więcej niż w 2019 roku.


Rynek sprzętu sprzedał 185,66 mld jenów (1,79 mld $), co oznacza wzrost o 16,4%, a rynek oprogramowania - 181,72 mld jenów (1,75 mld $), co oznacza wzrost o 8,9%. Po raz pierwszy od 2017 roku nastąpił wzrost po obu stronach rynku.


10 najlepiej sprzedających się gier w Japonii w 2020 roku to:

  1. Animal Crossing: New Horizons (6 378 103 kopie)

  2. Ring Fit Adventure (1 591366 kopii)

  3. Momotaro Dentetsu: Showa, Heisei, Reiwa mo Teiban! (1 233 023 kopie)

  4. Final Fantasy VII Remake (949 379 kopii)

  5. Pokémon Sword / Shield (892 456 kopii)

  6. Mario Kart 8 Deluxe (798 174 kopie)

  7. Super Smash Bros. Ultimate (560 122 kopie)

  8. Minecraft (556 982 kopie)

  9. Sekai no Asobi Taizen 51 (519 649 kopii)

  10. Super Mario 3D All-Stars (492 620 kopii)

Powyższe wyniki sprzedaży obejmują tylko sprzedaż fizyczną.


Famitsu podał również liczbę konsol sprzedanych w Japonii w 2020 roku:

  • Nintendo Switch (w tym Switch Lite): 5 956 943 sztuki (łącznie 17340374 sztuki)

  • PlayStation 4: 542 647 sztuk (łącznie 9 290 890 sztuk)

  • PlayStation 5 (w tym obie wersje): 255 150 sztuk

  • Nintendo 3DS (rodzina konsol): 62 761 sztuk (łącznie 24 558 908 sztuk)

  • Xbox Series X | S: 31 424 sztuki

  • Xbox One: 3585 sztuk (łącznie 114 831 sztuk)

Nintendo Switch sprzedał 86,9% wszystkich konsol sprzedanych w Japonii w 2020 roku. Konsola jest teraz na szczycie sprzedaży konsoli w Japonii po raz czwarty z rzędu. Konsola Switch również zanotowała swój najlepszy rok sprzedaży w 2020 roku, sprzedając 1,32 razy więcej konsol w 2020 roku niż w 2019 roku

19. Bethesda opublikowała właśnie na swoim Twitterze krótki teaser nowego tytułu, nad którym pracuje wspólnie z Lucasfilm Games - Indiana Jones. Gra ma przedstawić zupełnie nową historię Indy'ego, za dewelopment odpowiedzialne jest studio MachineGames (Wolfenstein: The New Order), a producentem wykonawczym został Todd Howard. Na więcej informacji, jak twierdzi Bethesda, będziemy musieli jeszcze trochę poczekać

20. Mamy kolejną zapowiedź - nową grę w uniwersum Star Wars. Wreszcie wygasła podpisana w 2012 roku umowa na wyłączność, na mocy której gry w tym świecie mogło tworzyć jedynie EA. Za nową grę w tym uniwersum opowiadać będzie Ubisoft, a deweloperem zostało szwedzkie Massive Entertainment (The Division). Gra ma mieć otwarty świat, a całość zadziała na silniku Snowdrop. Nic więcej na tę chwilę o projekcie nie wiemy.


Zakończenie umowy na wyłączność z EA nie znaczy, że EA przestanie robić gry w uniwersum Star Wars. Star Wars: Fallen Order czy Star Wars: Battlefront 2 były ogromnymi hitami i Lucasfilm Games już dziś deklaruje, że współpraca z EA będzie dalej trwać

21. Oficjalny kanał Poka TV YouTube rozpoczął 16 stycznia strumieniowe przesyłanie wideo promocyjnego do gry mobilnej Cygames - Uma Musume Pretty Derby. Film jest opowiadany przez aktorki głosowe Azumi Waki i Renę Maedę.


Gra zostanie uruchomiona 24 lutego na iOS i Androida. Gra została pierwotnie zaplanowana na zimę 2018 i opóźniona w celu podniesienia jakości gry.


Koncepcja gry zaczyna się od Uma Musume (Horse Girls), dziewcząt obdarzonych doskonałymi zdolnościami do biegania, które chcą zostać czołowymi idolkami i rywalizować w ogólnokrajowym programie rozrywkowym „Twinkle Series”. Gracze wcielają się w rolę nauczyciela i trenera dziewcząt w Nihon Uma Musume Training Center Gakuen (Japan Horse Girls Training Center Academy) i pomagają im zadebiutować.


Drugi sezon głównego anime telewizyjnego Uma Musume Pretty Derby miał swoją premierę na kanałach Tokyo MX i BS11 4 stycznia.


Pierwszy 13-odcinkowy sezon anime Uma Musume Pretty Derby miał swoją premierę 1 kwietnia 2018 r. Crunchyroll nadawał serial w Japonii. Anime „BNW no Chikai” (BNW's Oath) pojawiło się w pakiecie z czwartym tomem Blu-ray Uma Musume Pretty Derby, wydanym 19 grudnia 2018 roku.

Spinoff manga serii Uma Musume Pretty Derby, Umayon, również zainspirowała własne telewizyjne anime, którego premiera miała miejsce w lipcu i zakończyła się 22 września.

Cygames wydaje także kilka innych spinoffów mangi dla serii na Cycomi, w tym Uma Musume Pretty Derby: Haru Urara Ganbaru! oraz Starting Gate: Uma Musume Pretty Derby

22. Gemdrops rozpoczęło 18 stycznia streaming wideo promocyjnego dwóch gier VR opartych na mandze Afro - Beztroski kemping. Wideo ujawnia daty premiery gry: Yurucamp Virtual Camp Motosuko-hen (wersja Motosu Lake) zadebiutuje w marcu, a Yurucamp Virtual Camp Fumoto Camp Jō-hen (wersja Fumoto Camp Site) zadebiutuje w kwietniu.


Obie gry mają zostać wydane na PS4, Switcha, iOS, Android i Steama i będą obsługiwać PS VR, Oculus Rift, HTC Vive i Switch VR Kit. Gry będą miały japoński dźwięk z obsługą tekstu w języku angielskim, japońskim, chińskim (uproszczonym i tradycyjnym), koreańskim i francuskim.


Manga opowiada o dwóch młodych kobietach. Rin lubi samotnie biwakować nad jeziorami, z których roztacza się malowniczy widok na Mt. Fuji. Nadeshiko uwielbia samodzielnie jeździć na rowerze do miejsc, w których może zobaczyć Mt. Fuji. Po spotkaniu Rin i Nadeshiko wybierają się na kempingi, jedzą razem kubek ramen i podziwiają widoki.


Afro wypuścił mangę w magazynie Houbunshy - Manga Time Kirara Forward w 2015 r., a Houbunsha opublikował 10. tom mangi 12 marca. Mangę w Polsce wydaje Dango, a w momencie pisania we wrześniu ukazał się 10. tom.


Pierwsze anime miało swoją premierę w styczniu 2018 roku, a Crunchyroll transmitował 12-odcinkową serię w trakcie jej emisji. Short anime spinoff ROOM CAMP (Heya Camp) miało swoją premierę 6 stycznia. Drugi sezon anime miał premierę 7 stycznia

CIEKAWOSTKI

1. Singiel LiSY (OP Kimetsu no Yaiba, ED My Hero Academia, OP Fate Apocrypha, ED Fate/stay night: Unlimited Blade Works, OP i ED Fate Zero, OP i ED Mahouka Koukou no Rettousei, openingi Nisekoi, Qualidea Code) - „Homura”, piosenka przewodnia dla Demon Slayer - anime Kimetsu no Yaiba - The Movie: Mugen Train, zajmuje 1. miejsce na cotygodniowym rankingu cyfrowych singli Oriconu przez 13 kolejnych tygodni. W ciągu tygodnia od 4 do 10 stycznia sprzedano 26 200 pobrań, co dało łącznie 843 281 pobrań.


W zeszłym miesiącu, w swoim jedenastym tygodniu na pierwszym miejscu cotygodniowego rankingu singli cyfrowych, piosenka przewyższyła singiel Kenshiego Yonezu „Lemon” z 2018 roku, jako najdłużej występujący singiel numer 1 na liście. Piosenka sprzedała się również w 56 149 egzemplarzach fizycznych w tym samym tygodniu, zajmując 5 miejsce na liście singli CD i dodając do łącznej sumy 1 004 879 fizycznych kopii. Jest to pierwszy singiel, który sprzedał się w milionach fizycznych kopii w 2020 roku, i drugi singiel LiSY, który dokonał tego wyczynu po „Gurenge”. Piosenka zdobyła również tytuł Song of the Year na 62. Japan Record Awards.


Na początku grudnia 2020 roku, lista przebojów Billboard Japan nagrała piosenkę z 100 milionami odtworzeń od czasu jej wydania 12 października.


Piosenka jest trzecim w historii singlem, który zajął pierwsze miejsce na cotygodniowym rankingu cyfrowych singli Oriconu przez co najmniej sześć kolejnych tygodni, po tym, jak singiel Kenshi Yonezu - „Lemon” z 2018 roku i singiel „Uma to Shika” z 2019 roku osiągnęły ten wyczyn. LiSA jest także pierwszą artystką, która dokonała tego wyczynu.


Singiel „Homura” został wydany 14 października i sprzedał się w 68 000 kopii CD w pierwszym tygodniu. Jest pierwszą artystką, która zajęła pierwsze miejsce przez trzy tygodnie pod rząd w ciągu 12 lat i 10 miesięcy, odkąd zespół SMAP osiągnął ten wyczyn swoim singlem „Dangan Fighter” w styczniu 2008 roku.


Wcześniejszy singiel LiSY „Gurenge” (OP anime Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba) stał się trzecią najczęściej pobieraną piosenką w historii listy rankingowej singli cyfrowych Oriconu w czerwcu tego roku. Od lipca singiel znajduje się w pierwszej dziesiątce rankingu przez co najmniej 27 kolejnych tygodni i znajduje się w pierwszej dziesiątce przez co najmniej 44 tygodnie od cyfrowego debiutu utworu w kwietniu 2019 r. W tygodniu 20-26 kwietnia wzrosła z piątej do czwartej najczęściej pobieranej piosenki w historii rankingu cyfrowych singli Oriconu. W tygodniu od 27 kwietnia do 3 maja singiel zanotował swój piąty tydzień na 1. miejscu w rankingu (w tym dwa kolejne tygodnie w maju 2019, jeden tydzień w grudniu 2019 oraz 20-26 kwietnia i 27 maja - 3 tygodnie

2. Dexerto opisał pięć najczęściej oglądanych żeńskich streamerów w 2020 roku, powołując się na analizę danych według Stream Hatchet. Chociaż Valkyrae była najczęściej oglądaną streamerką, osiągając 23,6 miliona wyświetleń w swoich filmach w ciągu ostatniego roku, dane ujawniły również zaskakujący sukces japońskiego wirtualnego youtubera: kanał Usady Pekory z hololive zgromadził 14,6 miliona wyświetleń, co daje jej czwarte miejsce na liście.


Oto 5 najlepszych żeńskich streamerów w 2020 roku:

  1. Valkyrae (23,6 mln wyświetleń)

  2. Pokimane (23,3 mln wyświetleń)

  3. saddummy (20,1 mln wyświetleń)

  4. Pekora Ch. (14,6 mln wyświetleń)

  5. Jinnytty (14,0 mln wyświetleń)

Usada Pekora to hololive VTuber trzeciej generacji, która zadebiutowała w lipcu 2019 roku. W grudniu 2020 roku osiągnęła kamień milowy w liczbie 1 miliona subskrybentów i upamiętniła tę okazję, ujawniając się swojej mamie jako wirtualna YouTuberka.


Obecnie do hololive należy ponad 50 wirtualnych YouTuberów; Według anglojęzycznej strony agencji ma ona około 4,4 miliona fanów na YouTube i 4 miliony na bilibili. Talenty wykonują za pomocą skomplikowanych awatarów 2D i 3D dostarczonych przez firmę. hololive English zadebiutował we wrześniu.


Według raportu YouTube Culture & Trends for 2020, liczba wyświetleń VTuber na platformie wzrosła do ponad 1,5 miliarda wyświetleń miesięcznie do października 2020 r. Wirtualna rozrywka na chińskiej platformie do strumieniowego przesyłania wideo bilibili również staje się coraz bardziej popularną kategorią treści, zwłaszcza od wybuchu COVID-19. Według informacji prasowej z listopada, średnie miesięczne godziny oglądania wirtualnych transmisji na żywo wzrosły o ponad 200% w okresie od stycznia do października 2020 r. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku

3. Oficjalny kanał YouTube dla serii Pokémon zaczął transmitować 13 stycznia wideo upamiętniające 25. rocznicę serii. Wideo ujawnia, że ​​seria będzie współpracować z Katy Perry.

Oficjalna strona serii ujawniła, że ​​marka Pokémon łączy siły z Universal Music Group i artystami muzycznymi, aby stworzyć P25 Music, globalny projekt muzyczny. Katy Perry będzie częścią projektu.

Firma Pokémon wyda również kolekcje związane z 25. rocznicą Pokémon Trading Card Game, w tym karty oparte na oryginalnym zestawie podstawowym, później w 2021 r. Firma zapowiada również, że nowe pamiątkowe produkty trafią do sprzedaży w Pokémon Center, rozpoczynając z deskorolką Bear Walker z motywem 25-lecia. The Pokémon Company współpracuje również z innymi markami, w tym General Mills, Levi's, McDonald's, Jazwares, Scholastic, Mattel, Funko i The Wand Company.

Pokémon Journeys: The Series, najnowszy serial anime należący do franczyzy, miał swoją premierę w TV Tokyo i jej oddziałach w listopadzie 2019 roku, dwa dni po wydaniu gier Pokémon Sword i Pokémon Shield na całym świecie. Pierwsze 12 odcinków anime zadebiutowało w Stanach Zjednoczonych w serwisie Netflix w czerwcu ubiegłego roku, a serwis dodaje nowe odcinki kwartalnie. Netflix rozpoczął transmisję strumieniową trzeciej partii odcinków anime 4 grudnia. Anime miało swoją premierę także na kanadyjskim kanale telewizyjnym Teletoon w maju zeszłego roku, a także zadebiutowało w Télétoon w języku francuskim.


Film anime Pokémon: Secrets of the Jungle (Gekijōban Pocket Monster Koko), 23. film anime z serii Pokémon, został otwarty w Japonii 25 grudnia. Film zostanie otwarty na Zachodzie w 2021 roku.


Gry Pokémon Sword i Pokémon Shield zostały wydane na całym świecie na Switcha w listopadzie 2019 r. Gry sprzedały się w ponad 6 milionach egzemplarzy w pierwszym tygodniu, pobijając rekordy największej sprzedaży w pierwszym tygodniu gry na Switcha i najszybszej gry na Switcha, która osiągnęła 6 milion sprzedanych egzemplarzy

4. Najpierw był Tanjiro, a teraz kolej Rengoku, aby zdobyć replikę jego kultowego miecza naturalnej wielkości. Linia przedmiotów „Proplica” (połączenie „rekwizytów” i „repliki”) od Tamashii Nations, skierowana do dorosłych kolekcjonerów, sprzedaje replikę ostrza Nichirin Kyojuro Rengoku za 11 000 jenów (105 $).

Miecz mierzy 95 centymetrów. Japońskie znaki oznaczające „zabijanie demonów” są wypalane na metalowym kołnierzu zamontowanym między ostrzem miecza a osłoną dłoni poprzez odlew ciśnieniowy.

Podobnie jak miecz Tanjiro, miecz Rengoku będzie również mógł odtwarzać kultowe linie po liniach z anime, naciskając przycisk. Istnieją dwa tryby: „Demon Slayer” i „Delicious (umai)”. Będzie też mógł zagrać piosenkę przewodnią „Homura” z filmu anime Demon Slayer - Kimetsu no Yaiba - The Movie: Mugen Train, a także wybrane wersy Tanjiro.


Zamówienia zostały otwarte w sklepie internetowym Tamashii Web Shouten 15 stycznia, a przedmiot ma zostać wysłany w lipcu

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Shirokuro na FB
  • Shirokuro na Tweeterze
  • Shirokuro na Instagramie

© SHIROKURO - November 2017. Created thx to wix.com