NEWSY Z 29 MARCA

Konnichiwa!


Matt Predator desu!


KORONANEWSY

1. Kyle Marsden-Kish, dyrektor wydarzenia PAX (Penny Arcade Expo) w ReedPop, ogłosił 29 marca, że ReedPop i Penny Arcade odwołują w tym roku wydarzenie PAX East ze względu na trwające obawy dotyczące zdrowia publicznego. Wydarzenie zaplanowano na 3-6 czerwca w Bostonie, ale personel nie sprzedawał biletów ani miejsca dla wystawców w oczekiwaniu na odwołanie. Firmy będą gospodarzem wirtualnego wydarzenia PAX Online w dniach 15-18 lipca.


Marsden-Kish dodał, że biorąc pod uwagę postępy Stanów Zjednoczonych w zwalczaniu pandemii koronawirusa (COVID-19), spodziewa się,że wydarzenia PAX West i PAX Unplugged nadal będą się odbywać jako osobiste wydarzenia odpowiednio w dniach 3-6 września i 10-12 grudnia. Pracownicy planują również powrót PAX East do Bostonu w 2022 roku.


ReedPop i Penny Arcade będą nadal monitorować sytuację COVID-19.


Zeszłoroczna impreza PAX East odbyła się na przełomie lutego i marca 2020 w Boston Convention and Exhibition Centre w Bostonie

2. Pracownicy Animazement ogłosili, że odwołują Animazement 2021 z powodu ograniczeń dotyczących pandemii koronawirusa (COVID-19).


Tegoroczna impreza miała się odbyć pod koniec maja. Następne wydarzenie zaplanowano na 27–29 maja 2022 r.


Rejestracje na Animazement 2021 zostaną automatycznie przeniesione na rok 2022. Stoiska artystów i dealerów również zostaną automatycznie przeniesione na wydarzenie 2022. Uczestnicy i dealerzy, którzy nie chcą wstrzymywać rejestracji i kabin, mogą ubiegać się o zwrot pieniędzy na stronie Animazement. Artyści, którzy nie chcą zatrzymywać się na swoich stoiskach, mogą zainicjować zwrot pieniędzy na platformie Eventbrite.


Pracownicy konwentu stwierdzili odnośnie ograniczeń w Północnej Karolinie:


Chociaż w Północnej Karolinie zaczęto znosić ograniczenia, nadal istnieje wiele ograniczeń, które nie pozwolą, aby nasza impreza odbyła się w pełnym zakresie. Modyfikowanie konwentu tak, by pasował do tego, co jest dozwolone, oznaczałoby pogorszenie jakości i istoty Animazement.


Animazement zawiesił konwent 2020 z powodu zasad związanych z trwającym rozprzestrzenianiem się COVID-19. Gubernator Karoliny Północnej wydał zarządzenie zakazujące masowych zgromadzeń ponad 50 osób, a Raleigh Convention Center zostało zamknięte do 31 maja 2020 r.


Animazement 2020 miał się odbyć w Raleigh Convention Center od 22 do 24 maja. W spotkaniu mieli wziąć udział aktor głosowy Hiroaki Hirata i zespół rockowy FLOW (OP Beelzebub, OP i ED Code Geass, ED Dragon Ball Battle of Gods, OP Eureka Seven AO, ED Nanatsu no Taizai, OP Naruto, OP i ED Tales of Zestiria)

ANIME

1. ANN o anime Dr. Stone

2. Najbardziej wyczekiwane anime sezonu wiosna 2021 wg ANN

3. Aniplus-Asia ogłosiła w zeszłym tygodniu, że wyemituje simulcasty dla anime Vivy-Fluorite Eye's Song- i Cardfight !! Vanguard overDress. Okazało się również, że jego simulcast Back Arrow będzie kontynuowany w kwartale kwiecień-czerwiec.


Vivy -Fluorite Eye's Song-, oryginalne telewizyjne anime Wit Studio, będzie miało premierę w Japonii 3 kwietnia. Simulcast Aniplus-Asia będzie miał premierę 3 kwietnia o godzinie 12:00 GMT +8. Aniplus-Asia opisuje anime:


NiaLand to sztuczna inteligencja park rozrywki, który łączy sny z nadzieją i nauką. Vivy została stworzona jako pierwsza na świecie autonomiczna humanoidalna sztuczna inteligencja. pracować jako członek obsady w parku rozrywki. Codziennie wychodzi na scenę, aby śpiewać, ale nie jest zbyt popularna.


„Chcę, żeby mój śpiew przynosił szczęście wszystkim”. Vivy nadal śpiewa w nadziei, że pewnego dnia osiągnie swój cel, występując na głównej scenie parku rozrywki.


Pewnego dnia sztuczna inteligencja który nazywa siebie Matsumoto, pojawia się przed nią. Matsumoto twierdzi, że jest sztuczną inteligencją. od stu lat w przyszłość i że jego misją jest napisanie na nowo historii z Vivy, aby powstrzymać wojnę między A.I. i ludzi, co wydarzy się sto lat później. W jaki sposób spotkanie tych dwóch sztucznej inteligencji z tak różnymi misjami zmieni bieg przyszłości?


To historia o tym, jak ja (Vivy) niszczę ja (A.I.) ... Stuletnia podróż sztucznej inteligencji. piosenkarka o imieniu Vivy zaczyna teraz.


Tappei Nagatsuki (Re: ZERO -Starting Life in Another World-, Warlords of Sigrdrifa) i Eiji Umehara (scenarzysta odcinka Re: ZERO -Starting Life in Another World-, Chaos; Child) stworzyli historię i napisali scenariusze. Vivy Score jest autorem oryginalnej historii. Shinpei Ezaki (Woodpecker Detective's Office) reżyseruje anime w Wit Studio, a Yūsuke Kubo jest asystentem reżysera. loundraw (Tsukigakirei) jest oryginalnym projektantem postaci, a Yūichi Takahashi adaptuje te projekty do animacji i jest także głównym reżyserem animacji obok Takumy Ebisu. Muzykę komponuje Satoru Kousaki (BEASTARS, Lucky Star). Kairi Yagi wykonuje OP „Sing My Pleasure” jako postać Vivy.

Cardfight !! Vanguard overDress, nowy serial telewizyjny anime oparty na grze karcianej Bushiroada - Cardfight!! Vanguard, będzie miał swoją premierę w Japonii 3 kwietnia. Simulcast Aniplus-Asia będzie miał swoją premierę 3 kwietnia o godzinie 18:00. GMT +8. Anime zadebiutuje również w oficjalnej walce o karty !! Kanał Vanguard na YouTube z angielskimi napisami 3 kwietnia.


Aniplus-Asia opisuje anime:


Uczeń trzeciej klasy gimnazjum Yu-yu Kondo mieszka w mieście Kanazawa w kraju Kaga.


Yu-yu potrafi czytać w sercach innych i jest zaniepokojony faktem, że nie może odrzucić próśb. Często uwikłany w hobby swojej siostry, Yu-yu nie mógł już tego znieść i uciekał z domu. Uratowała go Megumi Okura, która następnie zaprasza go do nocnego parku rozrywki „Wonder Hill”, gdzie zbierają się jej przyjaciele.


W parku rozrywki Yu-yu spotyka Megumi, a także Zakusa Ishigame i Tomari Seto - członków „Team Blackout”, którzy każdego wieczoru zbierają się, by grać w Vanguard.


Dziś wieczorem odbędzie się poważna walka z ich flagą drużynową na linii. Przywódca Blackouta, Danji Momoyama, będzie walczył z tajemniczym wojownikiem o potężnej mocy, Tohya Ebata. Walka karciana stopniowo przekształca się w scenę na Planet Cray na oczach Yu-yu.


W ten sposób Yu-yu spotyka Vanguard i jest przyciągany przez świat i przyjaciół, których nigdy wcześniej nie widział.


Grupa twórców mangi CLAMP (X, Cardcaptor Sakura, Magic Knight Rayearth, Kobato, Chobits, Blood C) tworzy projekty postaci, a Kinema Citrus odpowiada za produkcję animacji. Bushiroad i artysta Akira Itō są uznawani za oryginalne dzieło, a założyciel i przedstawiciel Bushiroad, reżyser, Takaaki Kidani, jest uznawany za producenta wykonawczego. Ken Mori reżyseruje anime w Kinema Citrus. CLAMP jest uznawany za oryginalny projekt postaci, a Hiroyuki Saita (Revue Starlight) rysuje projekty postaci do animacji.


Dwa zespoły z serii Bushiroada - BanG Dream! wykonują utwory przewodnie. Roselia wykonuje OP „ZEAL of dumny”, podczas gdy Argonavis wykonuje ED „Y”

4. Oficjalna strona anime Tokyo Babylon 2021 ogłosiła 29 marca, że komitet produkcyjny anime całkowicie odwołał obecną produkcję anime, z zamiarem rozpoczęcia od nowa, całkowicie nowej produkcji anime. Zgodnie z oświadczeniem komisji dochodzenie w sprawie plagiatów kostiumów postaci doprowadziło do odkrycia większej liczby przypadków plagiatu poza oryginalnymi dwoma przykładami.


W komunikacie dodano, że dochodzenie doprowadziło do utraty wiary komitetu produkcyjnego w produkcję, ale CLAMP i komitet produkcyjny będą pracować nad jak najszybszym rozpoczęciem nowej produkcji.


Początkowo anime miało zadebiutować w kwietniu 2021 roku, ale zostało opóźnione z powodu wyżej wymienionego incydentu. Pracownicy bez pozwolenia odnosili się do projektów kostiumów dla dwóch postaci z innych źródeł.


W obsadzie mieli się znaleźć:

Shouta Aoi jako Subaru Sumeragi

Nana Mizuki jako Hokuto Sumeragi

Yuichiro Umehara jako Seishirō Sakurazuka


Shingo Suzuki (K: Missing Kings, K: Return of Kings, Coppelion) i Susumu Kudo (K, Coppelion, Hand Shakers) reżyserować mieli anime w GoHands, a Jun Kumagai (Aquarion Logos, Persona 3 the Movie, Shōwa Genroku Rakugo Shinjū, Bungo and Alchemist -Gears of Judgement-) odpowiadać za scenariusze serialu. Makoto Furuta (Seitokai Yakuindomo, K: Seven Stories - The Idol K) projektuje postacie, a Furuta i Keiji Tani mieli być głównymi reżyserami animacji.


Głównymi animatorami mieli być Takayuki Uchida i Hiroshi Okubo, a Okubo projektować miał też mechę i rekwizyty. Redagować miał Chinami Watanabe. Dźwięk reżyserować miał Fumiyuki Go, a muzykę komponował Noriyuki Asakura (Rurouni Kenshin, Rycerze Sidonii) w King Records.


Tokyopop i Dark Horse Comics opublikowały mangę w języku angielskim, a Dark Horse Comics opisuje historię:


Jest rok 1991, ostatnie dni bańki ekonomicznej Japonii, a ulicami płyną pieniądze i elegancja. Tak samo jak prądy ciemności pod nimi, odżywiając złe duchy, z którymi może walczyć tylko sztuka onmyoji - legendarnych japońskich okultystów. Dwóch najpotężniejszych onmyoji występuje w nieprawdopodobnych postaciach przystojnego młodego weterynarza Seishiro i nastoletniego spadkobiercy starożytnego klanu Sumeragi, Subaru.


CLAMP (X, Cardcaptor Sakura, Magic Knight Rayearth, Kobato, Chobits, Blood C) opublikował serię mang w magazynach Shinshokana - South i Monthly Wings w latach 1990-1993, a Shinshokan wydrukował siedem regularnie skompilowanych tomów, a następnie pięć tomów w mniejszym rozmiarze papieru bunkō. Od tego czasu Kadokawa wydała trzytomowe wydanie pamiątkowe. Tokyopop opublikował siedem regularnych tomów w języku angielskim, a następnie Dark Horse Comics opublikował mangę w dwóch tomach zbiorczych.

Manga już zainspirowała oryginalny odcinek anime wideo z 1992 roku i drugi w 1994 roku. Zainspirowała również dwa teledyski Live-Action i jeden teledysk animowany w 1992 roku, a także film Live-Action w 1993 roku. Główny bohater Subaru Sumeragi pojawił się później w mandze CLAMP'a - X i jej adaptacjach anime

5. Netflix ujawnił 29 marca pierwszego członka obsady nowej serii anime David Production opartej na mandze Hiroshiego Takashige i Ryōjiego Minagawy (Arms (22 tomy mangi w latach 1997-2002, 2 sezony anime Project ARMS w latach 2001-02) - Spriggan (Striker).


Anime reżyseruje Hiroshi Kobayashi (asystent reżysera Rage of Bahamut Genesis, reżyser odcinka Kill la Kill). Hiroshi Seko (Atak Tytanów, Mob Psycho 100, Jujutsu Kaisen) nadzoruje i pisze scenariusze serialu, a Shūhei Handa (Little Witch Academia) projektuje postacie.


Netflix zadebiutuje na całym świecie w 2021 roku.


Historia mangi skupia się na Yū Ominae, licealiście, który jest również Sprigganem, agentem, którego ARCAM Corporation powierzyła ochronie starożytnych reliktów zaawansowanej, starszej cywilizacji przed wpadnięciem w ręce państw i bytów, które chcą je wykorzystać.

Takashige napisał mangę Spriggan z artystą Minagawą, począwszy od 1989 roku. Viz Media opublikowało edytowane wersje trzech z jedenastu tomów mangi jako Striker w Ameryce Północnej w latach 1998-1999. Manga zainspirowała film anime w 1998 roku (film jest w zbiorach Shirokuro). ADV Films wydał film w 2002 roku z angielskim dubbingiem

6. Sentai Filmworks ujawniło 26 marca angielską obsadę dubową w swoim domowym wydaniu wideo oryginalnej serii anime Studio Pierrot - Hero Mask. Firma transmitowała również zwiastun dubu 27 marca.


Obsada obejmuje:


Chris Patton jako James

Luci Christian jako Sarah

Blake Shepard jako Eddy

Josh Morrison jako Lennox

Andrew Love jako Harry

Adam Gibbs jako Theo

Jay Hickman jako Connor

John Gremillion jako Steven

Joe Daniels jako Fred

Christine Auten jako Anna

Scott Gibbs jako Grimm

Mark Laskowski jako Richard

Rob Mungle jako Robert

Sara Gaston jako Monica

Teresa Zimmerman jako Eleanor

Joanne Bonasso jako mama Eleanor

Mike Vance jako tata Eleanor

Meg McDonald jako May

John Swasey jako Jasper

Taylor Fono jako Ewa

Matthew Henderson jako Oliver

Adam Noble jako The Man

Blake Jackson jako Frank

Hilary Haag jako Tina

Sędzia Seán Patrick jako Alan

David Matranga jako Douglas

David Wald jako William

James Belcher jako Gary

Maggie Flecknoe jako Julia

Chris Hutchison jako profesjonalista nr 1

Olivia Swasey jako profesjonalistka nr 2

Courtland Johnson jako profesjonalista nr 3

Ben McLaughlin jako profesjonalista nr 4

Ty Mahany jako profesjonalista # 5

Jovan Jackson jako profesjonalista # 6

Bryson Baugus jako profesjonalista # 7

Patricia Duran jako Olivia

Allison Sumrall jako Lisa


W skład zespołu dubowego wchodzą:


Director: Mike Haimoto (episodes 1-24)

Director: John Swasey (episodes 1-12)

ADR Engineer: Patrick Marrero (episodes 1-24)

ADR Engineer: Ricardo Contreras (episodes 1-12)

ADR Engineer: David Lascoe (episodes 1-12)

ADR Engineer: Jonathan Rodriguez (episodes 13-24)

Mixer: Brent Marshall (episodes 1-24)

ADR Scriptwriter: George Manley (episodes 1-24)

ADR Scriptwriter: Mike Haimoto (episodes 1-24)

ADR Scriptwriter: John Swasey (episodes 1-12)


Sentai Filmworks wcześniej ogłosiło, że wyda anime na całym świecie z wyjątkiem Azji.


Pierwszy sezon anime zadebiutował na Netflix w grudniu 2018 roku z 15 odcinkami. Drugi sezon zadebiutował w sierpniu 2019 roku z dziewięcioma odcinkami. Oficjalna angielska strona programu przedstawia historię w następujący sposób:


Teraz przed Jamesem Bloodem jest tajemnicza maska, a stojący za nią człowiek nie powinien istnieć. Jaka jest tajemnica otaczająca tę maskę ...?

Tak zaczyna się pełna akcji historia kryminalna, której akcja rozgrywa się w pięknym mieście!


Anime wyemitowano w Japonii po raz pierwszy, począwszy od lipca zeszłego roku na Tokyo MX.


Hiroyasu Aoki (reżyser jednostki X-Men, No Game, No Life, 2011 Hunter × Hunter) był reżyserem i scenarzystą, a także odpowiadał za kompozycję serialu. Takahisa Katagiri (reżyser animacji Blood-C, FLCL Progressive) zaprojektował postacie. Takashi Nakamura i Yuki Sonoda byli dyrektorami artystycznymi, a Katsuya Yamada został uznany za oprawę artystyczną. Reszta personelu również pracowała przy obu sezonach, z wyjątkiem reżysera odcinka pierwszego sezonu i scenarzysty Sōichiego Shimady.


Wakaiki wypuścił spinoff mangę opartą na anime w aplikacji LINE Manga w lipcu zeszłego roku. Manga nosi tytuł Hero Mask: A lost memory

7. Oficjalne konto na Twitterze serii anime anohana: The Flower We Saw That Day ogłosiło, że trwają prace nad projektem z okazji 10. rocznicy powstania anime. Otwarta jest strona internetowa z okazji dziesiątej rocznicy, a pracownicy ujawnią więcej szczegółów na temat projektu w późniejszym terminie. Franczyza zorganizuje event 28 sierpnia.


Relacja zapowiadała jubileuszowy projekt z wizerunkiem głównych bohaterów 10 lat później. Projektant postaci i główny reżyser animacji Masayoshi Tanaka narysował obraz.


Telewizyjne anime miało swoją premierę w kwietniu 2011 roku i śledzi przyjaciół z dzieciństwa, którzy próbują połączyć się ponownie w liceum, po tym, jak rozdzielili się z powodu tragedii pięć lat wcześniej. Seria zainspirowała mangę, kontynuację filmową z 2013 roku i specjał Live-Action z 2015 roku.


Aniplex of America wydał swój angielski dub dla serii anime w boxsecie Blu-ray w październiku 2017. Dubbing zaczął być przesyłany strumieniowo wyłącznie w usłudze go90 firmy Verizon w tym samym miesiącu. Netflix rozpoczął streaming serialu z angielskim dubem i napisami w czerwcu 2019 roku.


NIS America uzyskało licencję i wydało telewizyjne anime w 2012 roku i ponownie w 2013 roku. Aniplex of America współpracował z Eleven Arts przy wyświetlaniu filmu w kinach w Stanach Zjednoczonych, a następnie wypuścił film na Blu-ray i DVD. Crunchyroll transmitował anime w 2012 roku, a także transmitował na żywo specjał Live-Action. Crunchyroll zaczął streamować dub w styczniu 2020 roku. Funimation rozpoczął streaming serialu w sierpniu 2020 roku.


W 2020 roku w Polsce Waneko wydało adaptację mangową pod polskim tytułem Kwiat, który widzieliśmy tamtego dnia

8. Funimation ujawniło 28 marca dubową obsadę swojego angielskiego dubbingu telewizyjnego anime na podstawie spektakli dramatycznych Bun'ō Fujisawy - MARS RED. W dubbingu - z dyrektorem ADR Jadem Saxtonem, asystentem reżysera ADR Tysonem Reinhartem, głównym inżynierem ADR Rickeyem Watkinsem, asystentem inżynierów ADR Austinem Siskiem i Geoffem Bisente, scenarzystą ADR Jerameyem Kraatzem, przygotowującym do ADR Olivią Harris i inżynierem miksu Gino Palencia - występują:


Sean Schemmel jako Maeda

Zach Aguilar jako Kurusu

Aaron Dismuke jako Suwa

Chris Guerrero jako Takeuchi

Bryan Massey jako Yamagami

Mick Wingert jako Nakajima

Ciarán Strange jako Defrott

Reagan Murdock jako Rufus

Caitlin Glass jako Aoi

Shawn Gann jako redaktor naczelny

Dawn M. Bennett jako Misaki

Ben Balmaceda jako Moriyama

Bruce DuBose jako Okimura

Katelyn Barr jako Tenmanya


Funimation zaprezentowało anime z angielskimi napisami i angielskim dubem 29 marca, tydzień przed premierą 5 kwietnia w Japonii. Drugi odcinek będzie transmitowany tak, jak będzie emitowany w Japonii.


Funimation, która współtworzy anime z Yomiuri TV Enterprise, opisuje tę historię:


Akcja MARS RED toczy się w 1923 roku, a wampiry istnieją już od jakiegoś czasu. Ale teraz liczba wampirów rośnie i pojawiło się tajemnicze, sztuczne źródło krwi zwane Ascra.

Z kolei japoński rząd tworzy „Code Zero”, jednostkę w armii, której zadaniem jest pokonanie sił wampirów. A jaki jest lepszy sposób na śledzenie wampirów niż używanie wampirów?

Jednostka ta, utworzona przez generała porucznika Nakajimę, od dawna zajmowała się wojną informacyjną, ale została ponownie przydzielona do rozwiązania kryzysu wampirów. Zadaniem Code Zero i wampira klasy S Deffrot jest zbadanie tego wzrostu i powstrzymanie go, zanim społeczeństwo się rozpadnie.


Kouhei Hatano (reżyser odcinka Freezing Vibration, Angels of Death) reżyseruje anime w Signal.MD. Jun'ichi Fujisaku (Ghost in the Shell: Stand Alone Complex, Blood +, Blood-C, The Beast Player Erin) pisze i nadzoruje scenariusze. Za oryginalne projekty postaci przypisuje się Kemuriemu Karakarze (Donten ni Warau), który rysuje adaptację mangową. Yukari Takeuchi (Norn9) adaptuje te projekty do animacji. Oryginalny twórca Bun'ō Fujisawa jest reżyserem dźwięku. Muzykę komponuje wiolonczelista Toshiyuki Muranaka (In This Corner of the World)

9. ANI-ONE: a) Kanał Ani-One Asia na YouTube dystrybutora treści MediaLink Entertainment Limited z Hong Kongu ogłosił w zeszłym tygodniu, że będzie transmitował piąty sezon anime My Hero Academia. Pierwszy odcinek był już transmitowany 27 marca.


Anime miało swoją premierę w Japonii 27 marca. Nowy sezon obejmie wątek „Joint Training” z oryginalnej mangi, w którym klasa 1A zmierzy się z klasą 1B.


Premiera pierwszego 13-odcinkowego sezonu anime miała miejsce w kwietniu 2016 roku. 25-odcinkowy drugi sezon miał premierę w kwietniu 2017 roku, a trzeci sezon miał swoją premierę w kwietniu 2018 roku i trwał 25 odcinków. Czwarty sezon miał premierę w Japonii w październiku 2019 roku i był emitowany w 25 odcinkach. Dwuczęściowe, oryginalne wideo anime dla tej serii było transmitowane w Japonii 16 sierpnia, a Funimation i Crunchyroll zaczęły streamować odcinki 15 sierpnia 2020 r.


Film My Hero Academia: Two Heroes został otwarty w Japonii w lipcu 2018 roku. Drugi film, My Hero Academia: Heroes Rising (Boku no Hero Academia the Movie -Heroes: Rising-), został otwarty w Japonii w grudniu 2019 roku.


Trzeci film anime zatytułowany My Hero Academia THE MOVIE: World Heroes 'Mission będzie miał premierę 6 sierpnia. Oryginalny twórca mangi Kōhei Horikoshi ponownie będzie pełnił funkcję głównego nadzorcy i oryginalnego projektanta postaci.


Horikoshi wypuścił mangę na łamach magazynu Shueishy - Weekly Shonen Jump w lipcu 2014 r. Viz Media publikuje mangę w języku angielskim w wersji cyfrowej i drukowanej w Ameryce Północnej. Usługa MANGA Plus firmy Shueisha publikuje również cyfrowo mangę w języku angielskim. Mangę w Polsce wydaje Waneko, a w momencie pisania w marcu ukazał się 26. tom.

Manga weszła w swój „akt końcowy” w 306. rozdziale 22 marca

b) Kanał Ani-One Asia na YouTube dystrybutora treści MediaLink Entertainment Limited z Hong Kongu ogłosił 29 marca na Facebooku, że będzie transmitować oryginalny telewizyjny projekt anime Bushiroad - Joran: The Princess of Snow and Blood 31 marca o 21:30. IST. Kanał będzie transmitował odcinek co tydzień.


Oprócz Indii i Hongkongu Ani-One będzie transmitować anime w Bangladeszu, Bhutanie, Brunei, Kambodży, Indonezji, Laosie, Makau, Malezji, Malediwach, Mongolii, Birmie, Nepalu, Pakistanie, Filipinach, Tajlandii, Wietnamie i Singapurze.


Akcja anime osadzona jest w alternatywnej historii Japonii w 1931 roku, kiedy szogunat Tokugawa nigdy nie został zniesiony, a cesarz Meiji nigdy nie odzyskał władzy. Anime będzie kontynuacją działalności „Nue”, organizacji szogunatów, która egzekwuje rządy rządu. Opis historii zawiera zamierzone rozbieżności historyczne: odnotowanie roku jako 64. roku ery Meiji (era Meiji trwała tylko 45 lat do 1912 r.) i wzmianka o Tokugawie Yoshinobu jako panującym szogunie (Tokugawa Yoshinobu zmarł w 1913 r.).


Obsada obejmuje (od lewej do prawej na powyższym obrazku):


Shouta Aoi jako Makoto Tsukishiro

Ayasa Itō jako Asahi Nakamura

Suzuko Mimori jako Sawa Yukimura

Raychell jako Elena Hanakaze

Chikahiro Kobayashi jako Jin Kuzuhara


Susumu Kudo (K, Coppelion, Tokyo Babylon 2021) reżyseruje anime w Bakken Record (Pandora to Akubi), a Rika Nezu (film Saint Young Men 2013, Live-Action Kimi ni Todoke) nadzoruje scenariusze serialu i pisze je z Kunihiko Okada. Kano Komiyama projektuje postacie, a Jun Yamaguchi jest uznawany za projekt produkcji.


Yukari Yasuda jest dyrektorem artystycznym, a Misako Akama jest głównym artystą kolorystycznym. Montuje Masaki Sakamoto. MICHIRU komponuje muzykę, a Yuichi Imaizumi reżyseruje dźwięk w Sonilude.


Adaptacja mangowa wyjdzie w usłudze BookLive. Ponadto jesienią w teatrze Meijiza zostanie pokazana adaptacja teatralna

10. Netflix India dodał anime Iwa-Kakeru! -Climbing Girls- i By the Grace of the Gods (Kami-tachi ni Hirowareta Otoko) 29 marca.


Anime Iwa-Kakeru! -Climbing Girls- miało swoją premierę w Japonii 3 października. Kanał Ani-One Asia na YouTube dystrybutora treści MediaLink Entertainment Limited z Hong Kongu, rozpoczął transmisję strumieniową anime w Indiach 10 października.


Netflix opisuje tę historię:


Genialny gracz z talentem do rozwiązywania łamigłówek odnajduje swoje prawdziwe powołanie, dołączając do wyczynowego zespołu wspinaczkowego w liceum.


Tetsuro Amino (Broken Blade, Macross 7, Shiki) reżyseruje anime w BLADE, a Touko Machida (Lucky Star, GA: Geijutsuka Art Design Class) jest odpowiedzialny za scenariusze serialu. Yoshihiro Watanabe (Lost Heaven's Lost, The Testament of Sister New Devil) projektuje postacie, a Tsubasa Ito komponuje muzykę.


Manga Iwa-Kakeru! -Climbing Girls- Ryudai Ishizaki ma cztery tomy, a Iwa-Kakeru!! -Try a new climbing- będzie miała sześć tomów.

Anime By the Grace of the Gods miało swoją premierę w Japonii 4 października. Kanał Ani-One Asia na YouTube dystrybutora treści MediaLink Entertainment Limited z Hong Kongu, rozpoczął strumieniowanie anime w Indiach 4 października.


Netflix opisuje tę historię:


Ryoma, biznesmen w średnim wieku, zostaje wskrzeszony w magicznym świecie przez trzech bogów. Znowu jest dzieckiem i spędza dni ze swoimi oswojonymi slimami.


Takeyuki Yanase (In Another World With My Smartphone, If It’s for My Daughter, I’d Even Defeat a Demon Lord) reżyseruje anime w Maho Film (If It’s for My Daughter, I’d Even Defeat a Demon Lord), i Kazuyuki Fudeyasu (Black Clover, Dropkick on My Devil!) to edytor historii i scenarzysta. Kaho Deguchi (If It’s for My Daughter, I’d Even Defeat a Demon Lord, Cutie Honey Universe) projektuje postacie i pełni rolę głównego reżysera animacji, a Ririnrze przypisuje się oryginalne projekty postaci. Hiroaki Tsutsumi skomponował muzykę w Lantis. Główna aktorka głosowa anime, Azusa Tadokoro, wykonała OP „Yasashii Sekai” (Kind World), a MindaRyn, popularna YouTuberka znana z publikowania swoich coverów piosenek z anime, wykonała jako swój singiel debiutancki ED „Blue Rose knows”

11. Firma teatralna 4cu ogłosiła 29 marca, że produkuje adaptację teatralną oryginalnego telewizyjnego anime J.C. Staffa - Skate-Leading Stars, która zostanie pokazana na Stellar Ball w hotelu Shinagawa Prince w październiku. Kazuhito Yoneyama reżyseruje sztukę i pisze scenariusz.

Obsada obejmuje:


Ryūki Nagae jako Kensei Maeshima

Kaoru Masaki (Chizuru Sawamura w Dream Festival! (plus OP i ED), Kanihei w Hataraku Onii-san! (plus OP i ED)) jako Hayato Sasugai

Yō Maejima jako Reo Shinozaki

Yūsuke Ueda jako Shotaro Terauchi

Ryō Tsukamoto jako Itsuki Kiriyama

Kaoru Mitsuhashi jako Yukimitsu Mochizuki

Yūta Higuchi jako Akimitsu Mochizuki

Aloha Takamatsu jako Sota Jonouchi

Kōsuke Shiraishi jako Tomoyuki Kubota

Kentarō Menjō jako Izumi Himekawa

Shūto Washio jako Taiga Himuro

Tomoki Iizuka jako Toranosuke Kurayoshi

Yuki Yoshida jako Yuma Michinaga

Sakutarō jako Tatsuya Yamashita

Tatsuki Jōnin jako Noa Kuonji

Yoshihiko Narimatsu jako Takumi Adachi


Anime miało swoją premierę na Tokyo MX w Japonii 10 stycznia. Funimation zaczęło streamować anime na dwa tygodnie przed premierą w Japonii i kontynuowało transmisję odcinków na dwa tygodnie przed Japonią.

Funimation opisuje anime:


Historia opowiada o licealiści Kenseiu Maeshimie, który wraca do świata jazdy na łyżwach, kiedy jego rywal (który również doprowadził go do rzucenia łyżwiarstwa figurowego) Reo Shinozaki ogłasza, że będzie rywalizował w drużynowym sporcie o nazwie „Skate-leading”.


Kiedy Maeshima spotyka Hayato Sasugaia, chłopca, który wie wszystko o czasach Maeshimy jako łyżwiarza figurowego, jest przekonany, by dołączyć do skateboardingu i ponownie zmierzyć się z Shinozakim!


Anime było pierwotnie zaplanowane na lipcową premierę, ale zostało opóźnione ze względu na skutki pandemii koronawirusa (COVID-19).


Strona opisuje historię anime:

„Nigdy nie wygrasz ze mną”.

Łyżwiarz figurowy Kensei Maeshima przerwał karierę, gdy usłyszał te słowa od swojego rywala Reo Shinozakiego. Kilka lat później Maeshima, obecnie licealista, wykorzystuje swój talent fizyczny, aby pomagać innym klubom w różnych działaniach, nigdy nie angażując się w żadną rzecz. Pewnego dnia widzi konferencję prasową, na której Shinozaki ogłosił, że zmienia się z jazdy na łyżwach pojedynczych na „Skate-leading”. Potem poznał chłopca o imieniu Hayato Sasugai, który znał karierę łyżwiarską Maeshimy. Słowami „Potrzebuję cię” Sasugai zaprasza Maeshimę do świata jazdy na łyżwach lub rywalizacji zespołowej.

Skate-leading to fikcyjne zawody w łyżwiarstwie figurowym, w których każda pięcioosobowa łyżwiarka zdobywa punkty za umiejętności techniczne (takie jak formacja unison) i kunszt (takie jak kompozycja i rozrywka) za pomocą automatycznego systemu opartego na kamerze i dziewięciu sędziach. W każdej drużynie są trzy pozycje: prowadzący, który zbiera punkty z wieloma skokami kombinowanymi, skrzydła, które są głównie odpowiedzialne za zakręty i podobne elementy, oraz strażnicy wykonujący takie elementy, jak lifty i kroki.


Goro Taniguchi (Planetes, Code Geass, Maria the Virgin Witch) jest głównym reżyserem, a J.C. Staff odpowiada za produkcję animacji. Yana Toboso (Kuroshitsuji) jest oryginalną projektantką postaci. Reżyserem jest Toshinori Fukushima (Tamayomi). Noboru Kimura (Gundam Build Divers, Amagami SS +) pisze i nadzoruje scenariusze anime. Yoko Ito (Amanchu!) projektuje postacie do animacji, a także jest głównym reżyserem animacji. Firma Osare jest uznana za oryginalną koncepcję odzieży. TETSU z firmy tanecznej Bugs Under Groove jest dyrektorem wykonawczym i zajmuje się choreografią, a były zawodnik figurowy Hirokazu Kobayashi (Prince Ice World) również współpracuje z choreografią. Ryō Takahashi komponuje muzykę. Takao Sakuma wykonuje OP „Chase the core”. Shugo Nakamura (Teru Tendou w The iDOLM@STER, Issei Kuga w Tsukipro The Animation, openingi i endingi The iDOLM@STER SideM i Tsukipro The Animation) wykona ED „Jump”.


Anime otrzymało również wersję mangową w kwietniu 2020 roku. Chiaki Nagaoka (Hakata Tonkotsu Ramens Dai 2-Maku) pisze historię, a Sumika Sumio rysuje mangę

12. Anime Uchū Nanchara Kotetsu-kun ujawniło trzech nowych członków obsady i drugie wideo promocyjne 29 marca. Wideo odsłania i zapowiada piosenkę przewodnią "2000 Nanchara Uchū no Tabi" ("2000 or So: A Space Odyssey") grupy hip-hopowej RHYMESTER, która wykonuje po raz pierwszy motyw w anime dla dzieci.


Nowa obsada obejmuje:

Yutaka Aoyama jako dyrektor

Tsuyoshi Koyama jako Tobio, samozwańczy właściciel stylowej restauracji z podrobami

Ayasa Itō jako Michiko, która siedzi na siedzeniu obok Kotetsu

Głównymi członkami obsady są (od lewej do prawej na powyższym obrazku):


Akane Yamaguchi jako Otama, kolega szkolny Kotetsu

Masashi Tamaki (Reiji Mitsurugi w Ace Attorney) jako Liu, kolega szkolny Kotetsu

Natsumi Fujiwara jako Kotetsu

Ayana Taketatsu jako Hikaru, kolega szkolny Kotetsu

Junya Enoki jako Niko, kolega szkolny Kotetsu

Kappei Yamaguchi jako Dziadek Kotetsu (na zdjęciu poniżej)

To pierwszy raz, kiedy Kappei Yamaguchi występuje u boku swojej córki Akane Yamaguchi. Tsuyoshi Muro gra DAXA, maskotkę, która uczy wiedzy o kosmosie i opowiada o anime.

Grupa hip-hopowa RHYMESTER wykonuje piosenkę przewodnią, pierwszą z anime dla dzieci.


Cotygodniowe anime będzie miało swoją premierę 7 kwietnia o 18:45. na kanale E-tele NHK.

Manga przedstawia codzienne życie Kotetsu-kuna, który aspiruje do bycia astronautą, i przyjaciół z Animal Space Academy, którzy realizują swoje marzenia.


Hazumu Sakuta (Ōya-san to Boku, How Clumsy you are, Miss Ueno, Neko no Dayan) reżyseruje anime w Fanworks (Aggretsuko, Sumikko Gurashi: Tobidasu Ehon to Himitsu no Ko). Yoichi Kato (Yōkai Watch, Space Brothers) pisze scenariusze.


Yuji Nishimura wypuścił mangę 6 sierpnia 2019 roku, tuż po 50.rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu, i od tego czasu publikuje bezpłatnie co drugi poniedziałek rozdział

MANGA I NOWELKA - JAPONIA

1. Oficjalne konto na Twitterze mangi World Trigger Daisuke Ashihary ujawniło 29 marca, że manga nie pojawi się w majowym wydaniu magazynu 2 kwietnia ze względu na zły stan zdrowia fizycznego autora. Relacja ponownie potwierdziła, że choroba Ashihary nie jest to COVID-19 i dodała, że Ashihara obecnie dochodzi do siebie. Manga zrobiła też przerwę od marcowego numeru, który ukazał się 4 lutego.


Daisuke Ashihara zadebiutował mangą w magazynie Weekly Shonen Jump w 2013 roku. Manga została zawieszona od listopada 2016 roku z powodu złego stanu zdrowia fizycznego Ashihary i powróciła do magazynu w październiku 2018 roku w pięciu wydaniach, po czym przeniosła się do magazynu Jump SQ. Shueishy w grudniu 2018 roku. 23. tom mangi został wydany 4 lutego.

Viz Media publikuje serię jednocześnie w swojej cyfrowej antologii Weekly Shonen Jump. Manga zainspirowała dwusezonową telewizyjną adaptację anime w 2014 i 2015 roku.


Drugi sezon anime miał premierę 9 stycznia w ramach bloku programowego NUMAnimation w TV Asahi. Pierwsze dwa odcinki nowego sezonu miały specjalny pokaz z ekskluzywnymi materiałami filmowymi w 12 kinach w Japonii od 25 grudnia do 7 stycznia. Sezon trwa jeden kwartał roku. Premiera trzeciego sezonu serialu będzie miała miejsce w październiku

2. ZZA OCEANU: Kodansha Comics ogłosił 29 marca cztery nowe tytuły mangi, które zadebiutują cyfrowo w maju. Następujące tytuły zadebiutują w kolejne wtorki maja:

Tytuł: With the Sheikh in His Harem (Sheikh-sama to Harem de.)

Autor: Rin Miasa

Data debiutu: 4 maja

Opis: Sanagi nie kocha niczego bardziej niż pieniądze - nawet miłość. W końcu to właśnie sprawia, że ​​jej mała rodzina żyje. Ale kiedy przypadkowe spotkanie z nieznajomym prowadzi ją do odrzucenia jego oferty bogactwa, zastanawia się, czy oszalała ... i zaczyna wierzyć, że naprawdę tak jest, kiedy ujawnia, że ​​jest szejkiem i oświadcza się jej! Odrzuca go, ale wkrótce dowiaduje się, że małżeństwo z nim może być jedynym sposobem na zapewnienie bezpieczeństwa jej rodzinie ...!

Tytuł: The Springtime of My Life Began with You (Kimi to Aoi Haru no Hajimari)

Autor: Nikki Asada (rysunki do nowelki Hibike Euphonium)

Data debiutu: 11 maja

Opis: Suehiro jest spokojną dziewczyną, która woli ekscytację swoimi książkami od niepokojów przyjaciół. Była całkowicie szczęśliwa we własnym małym świecie, dopóki bardzo popularny facet Takasago nie zaprosił jej na randkę w ramach gry karnej tuż przed klasą, stawiając Suehiro na czele i na środku. Umartwiona, próbuje wszystkiego, by uciec ... ale on upiera się i twierdzi, że jest poważny! Jak poradzi sobie z taką przerwą w jej wcześniej spokojnym życiu?

Tytuł: Medalist

Autor: TSURUMAIKADA

Data debiutu: 18 maja

Opis: Tsukasa, którego marzenia zostały zmiażdżone. Inori, pozostawiona sama sobie. Ci dwaj mają wspólny sen ... a ich wytrwałość może być jedyną rzeczą, która ich widzi. Ich cel? Lód ... na światowej scenie!

Tytuł: Back When You Called Us Devils

Autor: Takashi Sano

Data debiutu: 25 maja

Opis: Yusuke Saito jest normalnym licealistą… no cóż, dość normalnym, chociaż brakuje mu sześciu miesięcy. Ale kiedy zaczyna spotykać się z ludźmi, którzy twierdzą, że są z jego przeszłości oraz twierdzą, że zrobił im straszne rzeczy ... nagle Yusuke zdaje sobie sprawę, że te brakujące sześć miesięcy mogą być kluczowe do zapamiętania. W przeciwnym razie szkielety w jego szafie mogą po prostu uczynić go szkieletem ...

3. Tsukumo Asakusa (Seishun Buta Yarō wa Petit Devil Kouhai no Yume wo Minai) wydała nową mangę opartą na nowelce autora The Devil is a Part-Timer! - Satoshiego Wagahary - Dracula Yakin! (Night-Shift Dracula) w tegorocznym majowym wydaniu magazynu Kadokawy - Monthly Comic Alive 27 marca. Ako Arisaka (projektant postaci anime Seikaisuru Kado z wiosny 2017 roku) jest uznawany za oryginalnego projektanta postaci.

Historia opowiada o Yurim Torakim, nocnym wampirze, który zarabia na życie, pracując na nocną zmianę w sklepie spożywczym we współczesnej Japonii. Pewnego dnia w drodze do domu wpada na blondynkę, która zaplątała się w pijaka.


Wagahara wypuścił nowelkę Dracula Yakin we wrześniu 2020 roku. Drugi tom (na zdjęciu po prawej) został wydany 10 lutego.


Satoshi Wagahara uruchomił nowelkę The Devil is a Part-Timer! z ilustracjami 029 (Inou-Battle wa Nichijou-kei no Naka de (13 tomów nowelki w latach 2012-18, anime jesienią 2014 roku), Kuma Kuma Kuma Bear (nowelka wychodzi od maja 2015 roku, anime jesienią 2020 roku)) w 2011 roku. Adaptacja mangowa Hiiragi pojawiła się w magazynie Kadokawy - Monthly Comic Dengeki Daioh w grudniu 2011. Kurone Mishima narysował kolejny spinoff mangi o nazwie Hataraku Maou-sama! High School! w magazynie Dengeki Maoh firmy Kadokawa w latach 2012-2015. Yen Press opublikowało również wszystkie pięć tomów mangi.


Witryna ComicWalker uruchomiła spinoff o tematyce kulinarnej zatytułowany Hataraku Maou-sama! no Meshi! w sierpniu. Oji Sadō rysuje mangę. Manga adaptuje najnowszy spinoff z nowelki, która również ma ten sam tytuł. Nowy tom został wydany w lutym 2019 roku.


Główna nowelka zainspirowała telewizyjną adaptację anime w 2013 roku. Funimation transmitowała anime w czasie jej emisji i wypuściła anime na Blu-ray i DVD w 2014 roku. Anime dostaje drugi sezon

GRY

1. Nexon ogłosił 29 marca, że zainwestował 92,4 mld jenów (874 mln $) w firmy takie jak Hasbro, Bandai Namco Holdings, Konami Holdings i Sega Sammy Holdings. Nexon zainwestował również w inne firmy, ale inwestycje nie osiągnęły progu ujawnienia informacji. Firma dodała, że ​​nie miała zamiaru przejmować ani aktywować poprzez te długoterminowe inwestycje.


Zarząd Nexon autoryzował w 2020 r. do 1,5 mld USD na inwestycje w firmy rozrywkowe, które pokazały im zdolność do rozwijania i utrzymywania uznawanej na całym świecie własności intelektualnej. Firma odnotowała zysk w wysokości 29,5 mld jenów (279 mln $).


W 2020 roku Nexon osiągnął przychody w wysokości 293 mld jenów (2,7 mld $) i przepływy pieniężne z działalności operacyjnej w wysokości 137,6 mld jenów (3,7 mld $). Na dzień 31 grudnia firma ma w swoim bilansie 525,7 mld jenów (4,8 mld $).


Firma Nexon została założona w Korei Południowej w 1994 roku, ale jej główna siedziba znajduje się w Tokio w Japonii. Firma specjalizuje się w darmowych grach mobilnych i internetowych, takich jak MapleStory, SINoALICE i oryginalna gra Kemono Friends

2. 15-21 marca w Japonii sprzedały się: Super Mario 3D World + Bowser's Fury - 555 517 egzemplarzy od 12 lutego, Densha de GO!! Hashirō Yamanote-sen - 24 393 egzemplarze od 18 marca, Momotaro Dentetsu: Showa, Heisei, Reiwa mo Teiban! -2 052 117 egzemplarzy od 19 listopada, Jack Jeanne - 15 827 egzemplarzy od 18 marca, Ring Fit Adventure - 2 466 941 egzemplarzy od 18 października 2019 roku, Apex Legends: Champion Edition - 11 665 egzemplarzy od 18 marca, Animal Crossing: New Horizons - 6 699 716 egzemplarzy od 20 marca 2020 roku, Pokemon Sword & Shield - 4 006 994 egzemplarze od 15 listopada 2019 roku, Story of Seasons: Pioneers of Olive Town - 256 421 egzemplarzy od 21 lutego, The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV - 6 074 egzemplarze od 18 marca, Little Nightmares II - 51 835 egzemplarzy na Switcha od 10 lutego, Maglam Lord - 5 074 egzemplarze od 18 marca, Bravely Default II - 127 628 egzemplarzy od 26 lutego, Sekai no Asobi Taizen 51 - 663 830 egzemplarzy od 5 czerwca i A Ressha de Ikō Hajimaru Kankō Keikaku - 20 043 egzemplarze od 12 marca. Pozostały ranking

3. CAPCOM ogłosił 29 marca, że jego gra Monster Hunter Rise została wydana w 4 milionach egzemplarzy na całym świecie.


Gra została uruchomiona na Switcha 26 marca. Gra zadebiutuje na PC na początku 2022 roku.


Tytułowy „Rise” odnosi się do myśliwego wykorzystującego wertykalność środowiska gry, a także chęć deweloperów do wzbudzenia entuzjazmu wśród wielu graczy na całym świecie. Nowy Wirebug pozwoli graczom wykonywać nowe czynności i wspinać się po różnych pionowych lokalizacjach. Nowe potwory w grze to Maganmalo, Aknosom, Great Izuchi i Tetranodon. Nowe lokalizacje będą obejmować ruiny świątyni. Podstawą gry jest wioska Kamura, a historia będzie zawierała szał.


Gra będzie kompatybilna z Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin, kolejną nową grą Monster Hunter na Switcha ogłoszoną jednocześnie z Monster Hunter Rise.


Monster Hunter World został wydany na całym świecie na PS4 i Xbox One w styczniu 2018 roku. Gra ma 15 milionów egzemplarzy w obiegu (zarówno fizycznych, jak i cyfrowych) od stycznia 2020 roku, najwięcej w historii CAPCOM. Cała seria Monster Hunter sprzedała się w ponad 66 milionach egzemplarzy na dzień 31 grudnia

FILM

1. Evangelion: 3.0 + 1.0: Thrice Upon A Time (Shin Evangelion Gekijō-ban: ||), „ostatni” film Evangelion, sprzedał 3 961 480 biletów i zarobił 6 078 211 750 jenów (55,49 mln $) w ciągu pierwszych 21 dni w Japonii. Film pozostał na pierwszym miejscu w trzeci weekend.


Film przekroczył teraz zarobki Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo, który zarobił w sumie 5,3 mld jenów i jest obecnie najlepiej zarabiającym filmem w serii.


Film zarobił 528 017 500 jenów (4,82 mln $) i sprzedał w weekend 329 999 biletów.


Film został otwarty 8 marca i sprzedał 33,6% więcej biletów za 45,1% więcej jenów niż poprzedni film Evangelion w ciągu pierwszych siedmiu dni.


Film ustanowił rekord najwyższych zarobków IMAX w dniu otwarcia w Japonii, zarabiając równowartość 740 000 $ w biletach IMAX. Ustanowił również rekord największego odsetka sprzedaży w dniu otwarcia IMAX dla lokalnego filmu w Japonii, przy czym IMAX stanowi 10% dnia otwarcia filmu brutto na zaledwie 1% -2% wszystkich ekranów.


Personel opóźnił film od 23 stycznia do 8 marca, po dokładnym rozważeniu z powodu nowego stanu wyjątkowego ogłoszonego 8 stycznia w czterech prefekturach Japonii, a następnie rozszerzył się do łącznie 11 prefektur.


Film miał wcześniejsze opóźnienie z powodu obaw związanych z pandemią koronawirusa (COVID-19) i jej rozprzestrzenianiem się w Japonii i poza nią. Początkowo film miał zostać otwarty w Japonii 27 czerwca 2020 roku. Hikaru Utada (Pinoko w Black Jack) powraca, by wykonać piosenkę przewodnią „One Last Kiss” do filmu.


Pierwsze trzy filmy z tetralogii, Evangelion: 1.0 You Are [Not] Alone, Evangelion: 2.0 You Can [Not] Advance i Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo, zadebiutowały odpowiednio w 2007, 2009 i 2012 roku. Trzy filmy miały nowe pokazy MX4D i 4DX w Japonii 4, 11 i 18 grudnia dla każdego kolejnego filmu

2. Film anime Demon Slayer - Kimetsu no Yaiba - The Movie: Mugen Train sprzedał w sumie 28,30 milionów biletów i zarobił łącznie 39 mld jenów (355,7 mln $) w Japonii od 28 marca. Film uplasował się na trzecim miejscu w swój 24 weekend, zarabiając 170 mln jenów (1,55 mln $) i sprzedając 112 000 biletów w weekend.


W Korei Południowej film zarobił równowartość 737 000 dolarów w dziewiątym tygodniu, a teraz zarobił łącznie 12,6 miliona dolarów od czasu jego premiery w tym kraju 27 stycznia.


Po 12 kolejnych tygodniach na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży w Japonii, film spadł na drugie miejsce w weekend 9-10 stycznia. W ten weekend film sprzedał 425 000 biletów i zarobił 677 783 450 jenów (6,57 mln $) 8-10 stycznia. Film powrócił na pierwsze miejsce w 14 weekend.


Film przewyższył film Hayao Miyazakiego - Spirited Away z 2002 roku, jego ostatniego rywala w historii najwyższych zarobków w historii japońskiego kina (Spirited Away zarobił 30,8 mld jenów w swoim pierwotnym okresie, ale od tego czasu zarobił łącznie 31,68 miliarda jenów po pokazach rewitalizacyjnych tego lata). Film prześcignął także Spirited Away jako najlepiej zarabiający japoński film wszechczasów na świecie.


Demon Slayer - Kimetsu no Yaiba - The Movie: Mugen Train rozpoczął projekcję w 38 kinach IMAX w Japonii 16 października. Film miał najwyższy weekend otwarcia na świecie w weekend 16-18 października. Film sprzedał 3.424.930 biletów i zarobił 4623.117.450 jenów (43,85 mln $) w Japonii w ciągu pierwszych trzech dni. Film sprzedał 910 507 biletów i zarobił ponad 1 268 724 700 jenów (12,03 mln $) w samym tylko dniu otwarcia, co czyni go największym dniem otwarcia w ciągu tygodnia w Japonii. Mugen Train rozpoczął wciągające pokazy MX4D i 4DX 26 grudnia

3. Odex ogłosił w zeszłym tygodniu, że 1 kwietnia w Singapurze otworzy kompilację Detective Conan: The Scarlet Alibi (Meitantei Conan: Hiiro no Fuzai Shōmei).

Film kompilacyjny łączy materiał filmowy z różnych telewizyjnych odcinków anime, które koncentrują się na rodzinie Akai. Film pierwotnie miał trzytygodniowy limitowany seans kinowy od 11 lutego do 4 marca, ale został przedłużony do 5 marca i później. Zakończenie kompilacji zawiera wideo „tajne przesłanie Shuichiego Akaia "który doprowadzi do filmu The Scarlet Bullet, a także do nowego zwiastuna samego The Scarlet Bullet. Tytułowy bohater Conan narracjonuje kompilację w nowo nagranej i zmontowanej ścieżce dźwiękowej.


Film został otwarty na drugim miejscu w japońskiej kasie. Film zarobił 251 886 500 jenów (2,38 mln $) w ciągu pierwszych czterech dni, sprzedał 92 000 biletów i zarobił 126 468 400 jenów (1,19 mln $) w weekend. Na dzień 21 marca film zarobił łącznie 1 122 403 350 jenów (10,31 mln $).

Meitantei Conan: Hiiro no Dangan to 24. film z serii. Film miał zostać otwarty 17 kwietnia ubiegłego roku, ale jego pierwotna data została opóźniona ze względu na obawy dotyczące pandemii koronawirusa (COVID-19). Film zostanie otwarty 16 kwietnia br. Film będzie miał również jednoczesną premierę w 22 krajach i terytoriach poza Japonią, w tym w Indonezji

4. Shueisha zaprezentowała 29 marca nowy film i grafikę do nadchodzącego filmu anime, będącego częścią mangi i serii Black Clover Yūkiego Tabaty. Wideo nie pokazuje materiału filmowego, ale celebruje zapowiedź filmu, pokazując materiał filmowy z produkcji zarówno telewizyjnego anime, jak i mangi, a także podkreślając światową popularność mangi i anime.

Anime zakończyło się 30 marca 170. odcinkiem. Ostatni odcinek miał „ważne ogłoszenie”. Podziękowania dla anime od ANN.


Anime miało swoją premierę w Japonii w październiku 2017 roku. Początkowo serial był emitowany z 51 odcinkami, ale kontynuował nowy sezon z odcinkiem 52-im w październiku 2018, a następnie kontynuował w nowym sezonie w październiku 2019 roku. 28 kwietnia ze względu na skutki rozprzestrzeniania się koronawirusa (COVID-19) na produkcję, serial wznowiono 7 lipca odcinkiem 133-im.


Crunchyroll transmituje serial po japońsku z angielskimi napisami, a Funimation przesyła strumieniowo angielski dub programu. Anime zadebiutowało w bloku programistycznym Toonami dla Adult Swim w grudniu 2017 roku i zostało wznowione na Toonami 13 lutego.


Tatsuya Yoshihara (Monster Musume, Yatterman Night, Muromi-san, Long Riders!) reżyseruje anime w Studio Pierrot. Kompozycją serialu zajmuje się Kazuyuki Fudeyasu (Is the order a rabbit ?, Tantei Opera Milky Holmes, Yatterman Night). Itsuko Takeda (Ristorante Paradiso, Level E, Blue Drop) jest projektantem postaci, a Kumiko Tokunaga (Kingdom) jest projektantem pod-postaci. Minako Seki (The Silver Guardian, Kingdom) komponuje muzykę.


Tabata wypuścił Black Clover w Weekly Shonen Jump w lutym 2015 roku. 28. tom mangi pojawi się w Japonii 2 kwietnia. Viz Media publikuje mangę w wersji cyfrowej i drukowanej, a usługa MANGA Plus firmy Shueisha również publikuje mangę cyfrowo

5. GSC Movies ujawniło 26 marca, że w kinach w Malezji 8 kwietnia otworzy Gintama: The Final, nowy film anime z mangi Hideakiego Sorachiego - Gintama.


Film otworzył się na pierwszym miejscu w Japonii 8 stycznia i zakończył 12-tygodniową passę Demon Slayer - Kimetsu no Yaiba - The Movie: Mugen Train na szczycie japońskiego box office. Film oparty na finale oryginalnej mangi, połączony z nowymi elementami fabularnymi.

Manga jest również inspiracją dla nowego, specjalnego net anime zatytułowanego Gintama The Semi-Final, z historią, która będzie dwuczęściowym prequelem filmu. Internetowe anime będzie miało premierę wyłącznie w Japonii w internetowej usłudze dTV 15 stycznia. Film 8 stycznia otrzymał nowelkę od Mirei Miyamoto.

Oryginalna manga "science-fiction-dramat z epoki" Hideakiego Sorachiego rozpoczęła się w 2003 roku i zakończyła w czerwcu 2019 roku z ponad 55 milionami kopii w obiegu. Manga zainspirowała kilka serii anime, a także dwa poprzednie filmy anime. Najnowsza seria anime miała swoją premierę w lipcu 2018 roku. Crunchyroll transmituje wszystkie anime z angielskimi napisami. Manga zainspirowała również różne oryginalne anime wideo (OVA), anime eventowe, dwa filmy Live-Action i dwa net spin-offy. Viz Media opublikowało pierwsze 23 tomy mangi w języku angielskim

6. GODZILLA: a) Film Godzilla vs. Kong Warner Bros. i Legendary Entertainment zarobił równowartość 121,8 mln $ w pierwszych trzech dniach otwarcia na 38 rynkach poza Stanami Zjednoczonymi. Według serwisu rozrywkowego Deadline, film otworzył się na pierwszym miejscu na wszystkich rynkach, na których został wydany w zeszły weekend.


Film zarobił 70,34 mln $ w Chinach 26-28 marca, stanowiąc 82% sprzedaży kasowej w tym okresie z 11,8 milionami biletów, mając najwyższy jak dotąd zarobiony weekend otwarcia dla nie-chińskiego filmu w Chinach w 2020 i 2021 roku, z 9,4 mln $ z weekendowej sprzedaży brutto w Chinach pochodzącej ze sprzedaży biletów IMAX.


Film zarobił 2,45 mln $ w Korei Południowej 26-28 lutego, uzyskując 51% udział w rynku. Film po czterech dniach zarobił w kraju łącznie 2,79 mln $. Film zarobił po 6,3 mln $ w Meksyku i Australii, 5,8 mln $ w Rosji, 5,2 mln $ na Tajwanie, 4,8 mln $ w Indiach, 3,4 mln $ w Tajlandii, 1,9 mln $ w Malezji i 1,9 mln $ w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.


Według Box Office India, film Godzilla vs. Kong zarobił około 28 mld rupii indyjskich w kasie Indii w ciągu przedłużonego weekendu do 29 marca. Film zarobił 28 marca najwyższą sumę w kraju, zarabiając 6,42 mld rupii.


Deadline podał 28 marca, że film zarobił w Indiach równowartość 4,8 mln $, osiągając drugie co do wielkości dochody kasowe od czasu ponownego otwarcia kin.


Film został otwarty na arenie międzynarodowej 26 marca na terenach, na których usługa transmisji strumieniowej HBO Max nie jest dostępna. Film zostanie otwarty w Stanach Zjednoczonych 31 marca, a 14 maja w Japonii.


Warner Bros. i Legendary osiągnęły porozumienie na początku lutego co do sposobu wypuszczenia filmu. Warner Bros. ogłosił na początku grudnia, że ​​zamierza wypuścić Godzilla vs. Kong i 17 innych filmów w 2021 roku w sieci w HBO Max i jednocześnie w kinach. Tydzień później, portal Deadline, poinformował, że Legendary Entertainment wysłała listy prawne do Warner Bros. dotyczące planu wydania.


The Hollywood Reporter poinformowało 26 listopada, że ​​Netflix zaoferował zakup praw do transmisji strumieniowej dla Godzilla vs. Kong za 225 mln $ lub więcej.


Firmy opisują historię filmu:

W czasach, gdy potwory chodzą po Ziemi, walka ludzkości o jej przyszłość stawia Godzillę i Konga na kolizyjnym kursie, w którym dwie najpotężniejsze siły natury na planecie zderzają się w spektakularnej walce na wieki. Gdy Monarch wyrusza na niebezpieczną misję na nieznanym terenie i odkrywa wskazówki dotyczące pochodzenia Tytanów, ludzki spisek grozi wymazaniem stworzeń, zarówno dobrych, jak i złych, z powierzchni ziemi na zawsze.


Warner Bros. Pictures planuje dystrybucję filmu na całym świecie poza Japonią w 2D i 3D, a także w kinach IMAX. Toho Co., LTD. będzie dystrybuować film w Japonii.


Aktor Shun Oguri (Live-Action Gintama, Gokusen, Hana Yori Dango) zadebiutuje w Hollywood jako „ważna rola” w filmie. W potwierdzonej obsadzie znaleźli się również Julian Dennison (Deadpool 2), Millie Bobby Brown (Stranger Things), Brian Tyree Henry (Atlanta), Demian Bichir (Zakonnica), Eiza González (Baby Driver), Alexander Skarsgård (Wielkie kłamstewka), Rebecca Hall (Prestiż, Iron Man 3), Jessica Henwick (Iron Fist), Kyle Chandler (Wilk z Wall Street, Manchester by the Sea) i Lance Reddick (Bosch, John Wick). The Hollywood Reporter wcześniej informował, że Van Marten (Avengers: Infinity War) i Ziyi Zhang (Przyczajony tygrys, ukryty smok) są częścią obsady.

Reżyserem filmu jest Adam Wingard (Death Note, Gość, Następny jesteś ty).


Legendary Entertainment utworzyło pokój scenarzystów, którym przewodził Terry Rossio (filmy Piraci z Karaibów), aby napisać scenariusz nowego filmu w marcu 2017 roku. Inni scenarzyści zaangażowani w scenariusz to Patrick McKay, JD Payne (Star Trek Beyond), Lindsey Beer, Cat Vasko, TS Nowlin (Więzień labiryntu), Jack Paglen (Transcendencja) i J. Michael Straczynski (Babylon 5).


Legendary uzyskał licencję na prawa do filmu Godzilla w 2010 roku i wyprodukował film Godzilla z 2014 roku Garetha Edwardsa. Film został otwarty w Stanach Zjednoczonych w maju 2014 roku i zarobił na całym świecie ponad 500 mln $. Kontynuacja, Godzilla: Król Potworów, została otwarta 22 maja 2019 roku

b) (Światowy Box Office z 29 marca): Na taką informację Hollywood czekało od ponad roku. Po raz pierwszy od czasu wybuchu pandemii COVID-19 angielskojęzyczne widowisko na otwarcie zarobiło ponad 100 milionów. Chodzi oczywiście o Godzillę vs. Konga. Obraz zarobił w weekend 109,6 mln dolarów, a od środowej premiery 121,8 mln dolarów.


Termin Hollywood jest w tym przypadku nie do końca prawidłowy. Warner Bros. ponosi głównie koszty dystrybucji, jednak 3/4 budżetu pokryła chińska wytwórnia Legendary Pictures. To zaś zapewniło filmowi w Chinach preferencyjne traktowanie. I efekt był od razu widoczny. Żaden angielskojęzyczny obraz wprowadzony w ciągu ostatnich 15 miesięcy nie miał takiego otwarcia. W ciągu trzech dni Godzilla vs. Kong zarobił w Chinach 69,9 mln dolarów.


Widowisko jest w sumie prezentowane w 38 krajach świata. Oprócz Chin najlepszymi rynkami są: Meksyk (6,3 mln dolarów w cztery dni - nowy rekord otwarcia czasów pandemii), Australia (6,3 mln dolarów w cztery dni, więcej niż Król potworów w sumie), Rosja (5,8 mln dolarów w cztery dni, więcej niż Król potworów w sumie), Tajwan (5,2 mln dolarów w pięć dni, drugie najlepsze otwarcie filmu WB w historii), Indie (4,8 mln dolarów w pięć dni, trzecie najlepsze otwarcie WB w historii), Tajlandia (3,4 mln dolarów w pięć dni) oraz Korea Południowa (2,8 mln dolarów w pięć dni).


Na drugim miejscu naszego zestawienia utrzymał się Shin Evangelion Gekijō-ban :|| (Evangelion: 3.0+1.0: Thrice Upon A Time). Obraz miał w Japonii znakomity trzeci weekend zarabiając 6,9 mln dolarów. Łącznie na jego koncie jest już 55,6 mln dolarów, co czyni z niego najbardziej kasową część całego cyklu.


Na trzecim miejscu znalazła się disnejowska animacja Raya i ostatni smok, której weekendowe wpływy szacujemy na 3,7 mln dolarów. Obraz jest obecnie pokazywany w 28 krajach, w których łącznie zarobił 54,2 mln dolarów. Globalne wpływy wynoszą 82,6 mln dolarów.


Wciąż wysoko na liście jest najbardziej kasowy film czasów pandemii Ni Hao, Li Huan Ying (Hi, Mom). Komedia u siebie w Chinach jest numerem dwa zgarniając w weekend kolejne 3,6 mln dolarów. Łącznie na jej koncie jest obecnie 821,3 mln dolarów.


Piąta lokata przypadła liderowi sprzed tygodnia, widowisku Avatar. Obraz zarobił w chińskich kinach dalsze 3,5 mln dolarów. Dzięki temu jego globalne wpływy wynoszą obecnie 2 841,4 mln dolarów. Ranking najbardziej kasowych filmów w historii.


Również 3,5 mln dolarów zarobił Monster Hunter. Niemal całość tej kwoty (bo 3,2 mln dolarów) pochodzi z Japonii, gdzie film zadebiutował właśnie na miejscu drugim.


Na siódmej pozycji w naszym zestawieniu przypadło familijnej produkcji Warner Bros. Tom i Jerry, której weekendowe wpływy wyniosły 2,7 mln dolarów.


Ostatnie miejsce w naszym zestawieniu wylądował Kimetsu no Yaiba: Mugen Ressha-Hen (Demon Slayer The Movie: Mugen Train) z wynikiem 2,3 mln dolarów. Dwa miliony dolarów pochodzi z Japonii, gdzie animacja podwoiła właśnie rekord wpływów z 24. weekendu w dystrybucji. Obraz zajął też drugie miejsce w Korei Południowej z wynikiem 300 tys. dolarów

7. Dwayne Johnson ujawnił na Instagramie, kiedy możemy spodziewać się w kinach inspirowanego komiksami DC widowiska Black Adam. Amerykańska premiera została wyznaczona na 29 lipca 2022 roku.


Grany przez Dwayne'a Johnsona Black Adam jest arcywrogiem Shazama. Na przestrzeni lat złoczyńca ewoluował, stając się bardziej złożoną postacią. Jego początki sięgają czasów starożytnego Egiptu. Adam posiada te same niezwykłe umiejętności co Shazam, ale wykorzystuje je w zgoła innych celach.


Tak o filmie i swojej postaci mówił gwiazdor w sierpniu: 5 tysięcy lat temu kraj Kahndaq był tyglem magii i siły. Większość z nas miała jedynie łańcuchy na szyjach. Kahndaq potrzebował bohatera, zamiast tego dostał mnie. Zrobiłem to, co trzeba było zrobić i w zamian trafiłem do niewoli. Teraz, 5 tysięcy lat później, jestem wolny. I obiecuję wam... nikt mnie już nie powstrzyma.


W obsadzie widowiska są również: Pierce Brosnan jako Dr Fate, Aldis Hodge jako Hawkman, Noah Centineo jako Atom Smasher, Quintessa Swindell jako Cyclone oraz Marwan Kenzari w nieujawnionej roli (w sieci spekuluje się, że będzie wrogiem tytułowego bohatera).


Za kamerą Black Adam stoi Jaume Collet-Serra

8. (Amerykański Box Office z 29 marca): Sytuacja za oceanem wciąż jest daleka od optymalnej, bo z ponad 5,9 tys. kin otwartych jest zaledwie 3,1, a w większości z czynnych przybytków obowiązują ograniczenia w liczbie sprzedawanych biletów. Mimo to wyniki zaczynają napawać optymizmem. Sugerują bowiem, że Amerykanie mimo ofert platform streamingowych chcą wrócić do kin.


Świetnym tego przykładek jest weekendowy numer jeden – Nikt. Film nie należy do znanej marki, a mimo to zarobił na dzień dobry zaskakująco przyzwoite 6,7 mln dolarów. Połączone siły reżysera Hardcore Henry, scenarzysty Johna Wicka i gwiazdy Zadzwoń do Saula wystarczyły, by Nikt zanotował trzecie najlepsze otwarcie w tym roku. Lepiej wypadły tylko familijne produkcje Tom i Jerry (14,1 mln dolarów) oraz Raya i ostatni smok (8,5 mln dolarów).


Nikt ma szansę zarobić łącznie grubo ponad 30 milionów dolarów, ponieważ w CinemaScore ma ocenę A-, co sugeruje "długie nogi". A jeśli tak się stanie, to może być pierwszym od czasu wybuchu pandemii dużym filmem amerykańskim, który wyjdzie na swoje wyłącznie dzięki kinom. Jego budżet to bowiem 16 milionów dolarów.


Pozostałe filmy w pierwszej dziesiątce też sprzedają się całkiem dobrze. Spadki były małe lub średnie i nie przekroczyły 50%. To dobra informacja przede wszystkim dla Universalu, którego animacja Krudowie 2: Nowa era jest o krok od awansu na pierwsze miejsce listy najbardziej kasowych filmów czasów pandemii. Obecnie wpływy obrazu wynoszą prawie 56 milionów dolarów. A tymczasem aktualnym numerem jeden jest Tenet z wynikiem 57,9 mln dolarów.


Pierwsza dziesiątka

9. Kwietniowe zapowiedzi Netflixa (w tym To Rozdział 2, Joker czy Pewnego Razu...w Hollywood)

10. Choć technologia OLED swoje początki ma w latach 80. ubiegłego wieku (wtedy powstał pierwszy praktyczny ekran), to dopiero ostatnie 10 lat było czasem jej dynamicznego rozwoju i debiutowania na coraz to nowych urządzeniach. Na dobre zagrzała już sobie miejsce w smartfonach, telewizory OLED nie kosztują już tyle co kilkuletnie auto, a nawet miała krótki romans z przenośnymi konsolami do gier. Przez lata opierały jej się laptopy, jednak i to zaczyna się zmieniać za sprawą takich producentów jak ASUS, który już w 2019 roku podejmował pierwsze kroki w popularyzacji tego rozwiązania. Zanim jednak przejdziemy do rozwinięcia, warto odpowiedzieć sobie na podstawowe pytanie: czym jest OLED i skąd fascynacja tą technologią?

OLED czyli organic light-emitting diode (organiczna dioda elektroluminescencyjna) to technologia wytwarzania supercienkich ekranów, które nie wymagają dodatkowego podświetlenia, gdyż każdy piksel sam emituje światło. Tradycyjne ekrany LCD wymagają umieszczenia za nimi diód lub lamp, co nie tylko znacząco wpływa na ich grubość, ale też powoduje zniekształcenie kolorów i nigdy nie zobaczymy na nich prawdziwej czerni, a jedynie bardzo ciemną szarość. Ekrany OLED nie mają tego problemu – w miejscu, gdzie ma być wyświetlony czarny obraz, po prostu gasną piksele. To najbardziej widoczna – zaraz obok świetnej reprodukcji kolorów – zaleta, choć warto też pamiętać o niższym poborze energii, krótkim czasie reakcji i szerokich kątach widzenia (z racji braku tylnego podświetlenia nie występuje zjawisko degradacji obrazu). Dlaczego w takim razie ekrany OLED nie wyparły jeszcze tradycyjnych LCD?


Na drodze stanęły dwa powody: wysoki koszt i wypalania. Jeszcze kilka lat temu ekrany OLED były bardzo drogie (pierwszy 11-calowy TV kosztował ponad 2500 $!), ale z roku na rok ich ceny spadają i dziś stoją na poziomie wysokiej jakości LCD. Cena to zresztą bardzo często powtarzany w stosunku do OLED zarzut, jednak ma on tyle sensu co narzekanie, że Mercedes jest droższy od Dacii. Wypalanie to również problem, który występował w przeszłości, jednak dziś jest do tego bardzo trudno doprowadzić, gdyż każdy nowy ekran OLED wyposażony jest w specjalne systemy mające temu zapobiec. A jeśli poszukacie na YouTubie testów wypalania, to zobaczycie, że nawet w wyjątkowo ekstremalnych warunkach ciężko do tego doprowadzić.

Wróćmy w takim razie do ASUS-a i ich nowej serii ZenBook wyposażonej w ekrany OLED. Do sprzedaży trafiło sześć modeli, które możecie zobaczyć poniżej, każdy wyposażony w najmocniejsze i najnowsze podzespoły, dostępne w pełnym przedziale cenowym. My jednak skupimy się na ich ekranach, bo to pierwszy raz, kiedy tak duży producent wprowadza całą serię laptopów wyposażonych w tę technologię. Co cechuje te ekrany?


Po pierwsze – rewelacyjne odwzorowanie kolorów. Ekrany ASUS OLED zapewniają pokrycie barw DCI-P3 w 100% oraz sRGB w 133%. Co to oznacza? Otóż ekran ten ma dużo żywsze kolory i więcej ich odcieni, dzięki czemu pokaże Wam obraz dokładnie tak jak został on stworzony bądź nagrany i nic nie będzie musiał ucinać. Ekrany ASUS OLED posiadają również walidację PANTONE, co potwierdza, że sprawdzą się one idealnie nie tylko w amatorskich, ale i w profesjonalnych zastosowaniach.


Kolejna ważna rzecz to ochrona użytkownika przed niebieskim światłem. Ekrany OLED ze względu na właściwości organicznych materiałów, z których są stworzone, emitują o 70% mniej szkodliwego, niebieskiego światła. W przypadku tradycyjnych ekranów LCD musimy korzystać z aplikacji lub filtrów ograniczających niebieski kolor, co jednak doprowadza do zniekształcenia innych barw. Tu takiego problemu nie ma, gdyż wszystkie barwy wyświetlane są poprawnie. Warto też pamiętać o tym przy wyborze laptopa dla dziecka, gdyż ich oczy są dużo bardziej narażone na szkodliwe działanie niebieskiego światła, a w dobie zdalnego nauczania najmłodsi spędzają przed komputerami dużo więcej czasu niż normalnie.

Perfekcyjne odwzorowanie kolorów przy każdej jasności ekranu to kolejna ważna cecha ekranów ASUS OLED. W standardowych ekranach LCD paleta wyświetlanych kolorów zmniejsza się wraz ze zmniejszeniem podświetlenia ekranu. Ekrany OLED wyeliminowały także ten problem, gdyż niezależnie od ustawionej jasności zawsze będziemy mieli to samo, 100% pokrycie palety barw DCI-P3. Ekrany OLED charakteryzują się również o wiele wyższą postrzeganą jasnością, głównie dzięki wysokiemu współczynnikowi kontrastu, dzięki czemu pracując na dużo niższych wartościach, osiągają lepsze rezultaty niż tradycyjne LCD. O ile w telewizorach nie ma to tak dużego znaczenia, o tyle w przypadku laptopa działającego na baterii niższe podświetlanie zaowocuje dłuższym czasem pracy na baterii. Mamy więc nie tylko plus dla użytkownika, który dłużej popracuje na jednym ładowaniu, ale i dla matrycy, która dzięki temu posłuży dłużej.


Na koniec została nam wartość, która na pewno zrobi wrażenie na niejednym graczu, choć doceni ją każdy użytkownik. Ekrany ASUS OLED mają czas reakcji wynoszący 0,2 ms, dla porównania – większość laptopów z ekranami LCD oferuje czas reakcji na poziomie 10 a 25 ms. W grach robi to rewelacyjne wrażenie, ale i podczas oglądania filmów czy przewijania portalu informacyjnego docenicie brak smużenia i rozmywania obrazu.


ASUS nie zapomniał również o ochronie ekranu przed wypalaniem. Każdy laptop sprzedawany jest z systemem Windows 10, w którym domyślnie włączony jest tryb ciemny, a po 5 minutach bezczynności ekran sam się wygasza. Dostarczane przez Samsunga matryce mają również szereg rozwiązań wbudowanych bezpośrednio w siebie, dzięki którym dodatkowo chronią nas przed wypaleniem.


Tak to wygląda w teorii, a jak jest w praktyce? O tym się przekonacie, oglądając materiał Kuby Karasia. Musicie też pamiętać o jednym – ekrany OLED swoim kontrastem i odwzorowaniem kolorów bardzo szybko przyzwyczajają nas do perfekcyjnego obrazu, w związku z czym powrót do tradycyjnego LCD jest trudny i nieprzyjemny

11. Kolejna gwiazda dołączyła do obsady komiksowego widowiska Marvela Thor: Love and Thunder. To Russell Crowe (Nieobliczalny).

Szczegóły roli Crowe'a trzymane są w tajemnicy. Podobno dla fanów cyklu będzie to spora niespodzianka.


Fabuła filmu Thor: Love and Thunder nie została na razie ujawniono. Podobno jednak inspiracją dla widowiska był komiks The Mighty Thor. Opowiada on o Jane Foster, która okazuje się godna władania Mjolnirem i przejmuje miano Thora. Największe wyzwanie, jakie przed nią staje, ma jednak wymiar osobisty: kobieta walczy z rakiem, który zabija jej śmiertelną formę.


Gwiazdą widowiska jest oczywiście Chris Hemsworth. Za kamerą stoi Taika Waititi

12. Warner Bros. i HBO Max zaprezentowali serię plakatów z bohaterami filmu Kosmiczny mecz: Nowa era. Wy możecie się im przyjrzeć poniżej:

Gwiazdą filmu jest LeBron James grający samego siebie, który razem ze swoim synem Domem (Khris Davis) zostaje uwięziony w cyfrowym świecie przez złą sztuczną inteligencję (Don Cheadle). Jedyną szansą na uwolnienie się jest oczywiście mecz koszykówki z udziałem Królika Bugsa i reszty animowanej paczki

SERIALE

1. Oficjalna strona internetowa Colorful Love ~Genderless Danshi ni Aisareteimasu.~, serii Live-Action na podstawie mangi Tameko - My Androgynous Boyfriend (Genderless Danshi ni Aisareteimasu.), ogłosiła 29 marca, że Hirotsugu Otsu (na zdjęciu poniżej po lewej) i Kо Ksei Awaji (na zdjęciu poniżej po prawej) z grupy muzycznej Kougu Ishin i duetu komediowego Kitsune pojawią się w pierwszym odcinku w ramach współpracy.

W serialu Wako zostaje fanem grupy Kougu Ishin.


Kougu Ishin to grupa „2,7-wymiarowego idola”, która rozpoczęła się od projektu „Break Entertainer Championship” w programie telewizyjnym Ariyoshi no Kabe. W grupie performerzy grają jako narzędzia, które ożyły. Otsu gra jako plus kierowca, a Awaji jako szczypce z płaskim noskiem w grupie.


W serialu wystąpią Ai Yoshikawa (po lewej na zdjęciu poniżej) jako Wako Machida, i Rihito Itagaki (po prawej) jako Meguru.

Miki Mizuno (po lewej na obrazku poniżej) gra Asahi Tetsumoto, redaktora naczelnego magazynu mangowego, który zatrudnia Wako. Renn Kiriyama (z prawej) gra Kirę, słynną modelkę i przyjaciółkę Meguru.

Oideyasu Oda zagra Masamiego Sakaia, redaktora redakcji magazynu mangowego department.

Seria będzie miała swoją premierę w NTV 1 kwietnia. Izuru Kumasaka, Hiroaki Yuasa i Takeshi Matsuura wyreżyserowali serial ze scenariuszami Fumi Tsuboty. Akihiro Manabe komponuje muzykę. Serial będzie wyświetlany w czwartki o 23:59. w nowym przedziale czasowym programu „MokuDora F” w YTV, NTV i ich sieci oddziałów.

Seven Seas Entertainment publikuje mangę w języku angielskim i opisuje historię:


Wako i jej androgyniczny chłopak nie mają najbardziej tradycyjnych relacji. Ona spędza swoje dni ciężko pracując w świecie wydawniczym, podczas gdy on spędza czas na obsesji na punkcie mody i makijażu - wszystko po to, by stać się pięknym tylko dla niej. Ta romantyczna opowieść o życiu opowiada o miłości, związkach i zerwaniu z tradycją!

Tamekō wypuściła mangę w magazynie Feel Young Shodenshy w lutym 2018 roku, a manga jest w toku. Shodensha opublikował trzeci tom mangi w listopadzie 2020 r., a Seven Seas opublikował drugi tom we wrześniu 2020 r.

2. Joel Edgerton, Kumail Nanjiani, O'Shea Jackson Jr., Moses Ingram, Bonnie Piesse, Indira Varma, Rupert Friend, Sung Kang, Simone Kessell i Benny Safdie dołączyli do obsady serialu o przygodach Obi-Wana Kenobiego. Show powstaje dla serwisu streamingowego Disney+.


Edgerton i Piesse, którzy mają na koncie występy w Ataku klonów i Zemście Sithów, zapewne wcielą się ponownie w Owena i Beru Lars - wujka i ciocię Luke'a Skywalkera. Role pozostałych aktorów trzymane są w tajemnicy.


Zdjęcia do serialu powinny rozpocząć się w kwietniu. Akcja pierwszego sezonu ma rozgrywać się 10 lat po wydarzeniach z Zemsty Sithów. Kenobi (Ewan McGregor) będzie musiał zmierzyć się z konsekwencjami swojej największej życiowej porażki - upadku najlepszego przyjaciela oraz ucznia Anakina Skywalkera (Hayden Christensen), który przeszedł na ciemną stronę Mocy i stał się lordem Sith znanym jako Darth Vader.


Scenariusz napisał Joby Harold (Król Artur: Legenda miecza). Za kamerą stanie Deborah Chow (The Mandalorian).


Obi-Wan Kenobi to jeden z kilku rozgrywających się w świecie Gwiezdnych Wojen seriali, które powstają aktualnie dla Disney+. Fani cyklu otrzymają wkrótce m.in. trzeci sezon The Mandalorian, prequel Łotra 1, Rangers of the New Republic, a także produkcje o przygodach Boby Fetta i Ahsoki Tano

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Shirokuro na FB
  • Shirokuro na Tweeterze
  • Shirokuro na Instagramie

© SHIROKURO - November 2017. Created thx to wix.com